ABP...¿quieres desarrollar un proyecto en tu aula?

02.Ira - 04.Ira

Kod. H28-19

Jardueraren hizkuntz ofiziala: gaztelania

Erabilgarritasuna kalkulatzen...

Bi aukera hauek dituzu matrikula egiteko:

Online matrikula

Inprimakia deskargatu eta bidali

Itxarote zerrenda
Data gaindituta

Azken bi hamarraldietan, geldiezinak izan dira gizarte aldaketak maila guztietan, eta beste edozein etapa historikotan baino bizkorrago ari dira gertatzen.  Aldaketa horiek islatzen dira XXI. mendeko herritar baten prestakuntza behar berriei erantzuteko aldatuz doazen irakaskuntza/ikaskuntza paradigmetan. Hezkuntza paradigma berri honen funtsezko osagai bat hauxe da: oinarrizko gaitasunak agertzea Europako hezkuntza sistemetan eta gaitasun horien garapena irakaskuntza/ikaskuntza prozesuetako helburu nagusi bihurtzea.

Aho batez onartzen da metodologia funtsezko faktore bat dela oinarrizko gaitasunak hobetzeko lanean. Oinarrizko gaitasunen garapenak irakaskuntza/ikaskuntza esparru bat behar du, ikaskuntza aktiboaren paradigmaren barruan kokatutakoa, gaitasunen garapenak berekin dakarrelako jarduera eraginkor bat.

Era generikoan proiektuetan oinarritutako ikaskuntza (PBL, proyect based learning) dei genezakeen ereduari lotutako praktikek (zereginak eta jarduerak zentzuz egitea, arazoak ebaztea, ikertzea, informazioa bilatzea, ikasitakoa komunikatzea... dakarren eredua) eraginkorrenak dirudite ikaskuntza egoera aberatsak eta askotarikoak sortzeko, aukera emango dietenak ikasleei beren oinarrizko gaitasunak hobetzeko.   

Ideien trukeak, lankidetzak, sormenak, denen ekarpenen balorazioak, partekatutako erantzukizunak... ikaskuntza giro irekiagoak eta inklusiboagoak sortzen laguntzen dute, egokiak ikasle guztientzat. Ikastaro honek metodologia horien oinarriak azaltzen dizkie irakasleei, haien erabileraren lehen urratsetan lagunduko dien lan eredu batekin batera.

Helburuak

Proiektuetan oinarritutako ikaskuntzan (PBL, ingelesez) oinarritutako ikaskuntza eredua ezagutzea, haren oinarri teorikoak eta aplikazio ereduak barne.

Lan proiektu baten prozesua aztertzea eta planifikatzea.

Proiektuen bidez ikaskuntza esperientziak planifikatzeko baliabideak edukitzea.

Ikasgelan aplikatzeko proposamen praktiko bat garatzea.

PBLren printzipioetara egokitutako ebaluazio prozedurak eta tresnak ezartzea.

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikasleak
  • Irakasleak
  • Tailerra
    • Hezkuntza
  • 02.Ira - 04.Ira
  • Miramar Jauregia
  • Gaztelera
  • Balio akademikoa: 30 ordu

Interesgarria izan daiteke zuretzat ...

Zikloak