Animación a la lectura y educación literaria. Estrategias digitales de trabajo

19.Api - 23.Mai

Kod. @24-21

Erabilgarritasuna kalkulatzen...

Itxarote zerrenda
Data gaindituta

Ikastaro honek Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko baliozkotzea du (2068170049 kod.) unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat. Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Sailaren  baliozkotzea ere  dauka irakasleen etengabeko prestakuntza gisa.

Irakurketari eta ikasleen irakurtzeko gaitasunari dagokienez, oinarrizko hezkuntzako ikasgelako lanaren adarretako bat da irakurtzeko ohitura eta irakurzaletasuna garatzea, baita literatura-hezkuntza garatzea ere. Irakurtzeko ohitura finkatua garatzeak esan nahi du ikasleak beren borondatez hurbiltzen direla testuetara, irakurketa gozamenerako iturri eta aisialdirako proposamen izan daitekeen beharrezko esperientzia pertsonal bihurtu arte. "Irakurtzearren irakurtzeko" plazerrean hezi behar da, norberaren gogobetetzea beste helbururik gabe. Irakurketara hurbiltzeko modu bakarra emozioa da, testuarekiko inplikazioa; ikasleek, irakasleen laguntzarekin, liburuek gordeta duten mezua aurkitu dezaten. Horregatik, ikasleek eguneroko bizitzan ohikoak dituzten komunikazio-kanalak (aplikazio digitalak, bideoa...) irakurketara hurbiltzeko erabiltzea lehen mailako estrategia da irakurtzeko ohitura garatzen laguntzeko. Hauxe da ikastaro honen helburu nagusia: irakurtzeko ohitura eta literatura-hezkuntza garatzeko estrategia digitalak proposatzea.

Helburuak

Irakurtzeko ohitura eta literatura-hezkuntza garatzen laguntzeko estrategia didaktiko berriak ezagutzea.

Hainbat estrategia digital ezagutzea: booktrailerra, booktuber fenomenoa, bideo-poemak, narratiba digitala...

Aurreko estrategia digitalak egiteko prozesua garatzea: booktrailerra, bideo erreseina (booktuber), bideo poema, aldizkari digitala...

Tresna digitalak ikasgaiaren eta arloaren edukiekin integratzea.

Literatura-testuei buruzko jarduera horiek ebaluatzeko tresnak ezagutzea.

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikasleak
  • Irakasleak

Metodologia

Ikastaroko gai bakoitza sekuentzia didaktiko txiki bat da, tailer formatuan. Horietako bakoitza amaitzean, parte-hartzaileek praktika didaktikoarekin lotutako zeregin bat egin beharko dute, eta horri esker, beren gelan berrikuntza metodologikoak jarri ahal izango dituzte abian, literatura-hezkuntzaren garapenari dagokionez. 

Kolaboratzaileak

  • Eusko Jaurlaritza - Hezkuntza Saila
  • Online ikastaroa
    • Artea eta Kultura
    • Hezkuntza
    • Irakasteko ikasten EJ/GV
    • Irakasteko ikasten Nafarroako Gobernua
  • 19.Api - 23.Mai
  • Gaztelera
  • Balio akademikoa: 30 ordu