Competencias básicas: eje de la práctica educativa en las aulas del siglo XXI

15.Aza - 19.Abe

Kod. @47-21

Erabilgarritasuna kalkulatzen...

Itxarote zerrenda
Data gaindituta

Ikastaro honek Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko baliozkotzea du (2068170031 kod.) unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat. Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Sailaren  baliozkotzea ere  dauka irakasleen etengabeko prestakuntza gisa.

XXI. mendeko eskolak errealitate konplexuago eta aldakorrago bati erantzun behar dio. Oinarrizko gaitasunak ikasleen garapen integralerako bitartekoa dira, eta ardatza dira eskolan garatutako ezagutzak, trebetasunak eta jarrerak ikasgeletatik harago eskatzen denarekin lotzeko. Jakina, curriculumean oinarrizko gaitasunak kontuan hartzeko modu horrek inplikazio metodologiko eta ebaluatzaile garrantzitsuak ditu, baita irakasleen gaitasun profesionalei dagokienez ere. Beharrezkoa da irakaskuntza-jarduera gaitasunen arabera planifikatzen jakitea. Oinarrizko gaitasunak prestatu eta garatzeko, honako hauek sartu behar dira: egokiak diren praktikak; kasu, erronka, arazo, egoera eta proiektuetan oinarritutako metodologia; ikaskuntza aktibo eta pertsonalizatua; testuinguru errealetan dauden arazoei buruzko lan kooperatiboa; ebaluazio sumatiboa edo ikaskuntza hobetzen lagunduko duen prestakuntza-ebaluazio baten araberako kalifikazioa duena; eta irakasle bat, informazio-igorle izango dena, eta ahalik eta gehien lagunduko, estimulatuko eta orientatuko duena. Gaitasunen araberako ebaluazioan planteatzen da, testuinguru eta kontzeptuzko esparru batetik, ebaluazioak irakaskuntza-ikaskuntza prozesurako duen garrantzia eta erabilgarritasuna identifikatzea, gaitasunak ebaluatzeko egokiak diren probak eta tresnak hautatzeko ebaluazio-irizpideak eta -adierazleak identifikatzea eta erabiltzea, eta sekuentzia edo unitate didaktikoetan prestakuntza-ebaluazioaren uneak sartzea.

Helburuak

Oinarrizko gaitasunen garapenean oinarritutako hezkuntza-paradigmaren ezaugarriak aurkeztea.

Oinarrizko gaitasunak garatzeko ikuspegi metodologiko egokienei buruz hausnartzea.

Hezkuntza eskumen-esparru baten barruan arazo-egoeraren zeregina eta ezaugarriak birpentsatzea.

Gaitasunen inguruko ebaluaziorako estrategiak eta tresnak ezagutzea.

Sekuentzia didaktikoaren ezaugarriak eta egitura ezagutzea.

Sekuentzia didaktikoaren prototipoa egitea eta partekatzea.

Oinarrizko gaitasunak garatzeko material didaktikoak eta baliabideak ezagutzea.

Metodologia

Online ikastaroa izango da, oinarri teorikoak, bideoak eta ikasgelan aplikatzeko jarduera praktiko asko konbinatzen dituena. Ebaluazioa egiteko, modulu bakoitzari lotutako jarduerak eta zereginak egingo dira. Zeregin guztiak nahitaezkoak dira eta kontuan hartzen dira ebaluaziorako. Ikastaroa gainditzeko, nahitaezkoa da modulu bakoitzari lotutako amaierako edo integrazioko 4 eginbeharrak gainditu izana Proposatutako zeregin eta foro bakoitzean behar besteko partaidetza egiaztatu beharko da.

  • Online ikastaroa
    • Hezkuntza
    • Irakasteko ikasten EJ/GV
    • Irakasteko ikasten Nafarroako Gobernua
  • 15.Aza - 19.Abe
  • Gaztelera
  • Balio akademikoa: 30 ordu