Inteligencia emocional y Mindfulness: herramientas para afrontar con éxito los retos en la enseñanza

14.Ots - 10.Api

Kod. @6-22

Erabilgarritasuna kalkulatzen...

Itxarote zerrenda
Data gaindituta

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko baliozkotzea eskatu dugu unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat. Baita ere Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Sailak irakasleen etengabeko prestakuntza gisa ere baliozkotzea eskatu da.

Trebetasun sozialek eta emozionalek garrantzi handia hartu dute ikasgelan nahiz ikasgelaz kanpo. Eta gure gizarteko hezkuntza ereduaren bidez balioak eta garapen sozial iraunkorra sustatu nahi baditugu, pertsonen giza garapenean eta garapen intelektualean oinarrituta, irakasleek funtsezko zeregina dute. Kolektibo horretako profesionalengandik espero da ikasleak gidatuko dituztela, trebetasun horiek garatzeko bidean, eta espero da ere konfiantzazko giroa sortuko dutela ikasgelan, eta bertan lan egiteko moduaren bidez erronka joko dietela ikasleei baina aldi berean haien aniztasuna, harremanak eta ongizatea zainduko dituztela.

Irakasleek eredu izan behar dute emozioen kudeaketari dagokionez, eta are gehiago garai hauetan, hezkuntzan jardutea inoiz baino nekezagoa baita emozioen ikuspuntutik.

Ikastaro honetan konpetentzia sozio-emozional nagusiak ezagutu eta garatuko ditugu, eta, horrez gain, irakasleei tresnak emango dizkiegu beren ongizatea zaintzeko, estresa kudeatzeko, erresilientzia eta norbere buruarenganako konfiantza garatzeko, era horretan hezkuntzaren ikuspuntu berriak lasaitasunez eta sormenez barneratzeko oztopoei aurre egiteko gai izan daitezen.

Helburuak

Adimen emozionala zer den eta zer trebetasunek osatzen duten jakitea. Hezkuntza-ingurunean duen garrantzia ezagutzea eta aplikazio praktikoak.

Norberaren kontzientzia areagotzea, eta emozioak identifikatzen eta kudeatzen ikastea.

Kudeaketa emozionalaren prozesua ezagutzea.

Mindfulness praktikatzen ikastea eta ikasgelan praktika txikiak ezartzea, garapen sozio-emozionalerako oinarrizko tresna gisa.

 

 

Enpatia, adeitasuna, entzuteko gaitasuna eta komunikazio kontzientea garatzea.

Egoera zailak kudeatzen ikastea. Estresa antzematea eta behar bezala kudeatzea.

Entzuteko gaitasuna garatzea. Komunikazio kontzientea zer den eta feedbacka modu enpatikoan emateko moduak ezagutzea.

Hurbileko eta nazioarteko hezkuntza-ingurunean jardunbide egokiak partekatzea eta ezagutzea. Autokonfiantza garatzea, ikasgelan inplementatu ahal izateko.

 

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikaslea
  • Unibertsitarioak ez diren ikasleak
  • Irakasleak

Metodologia

Metodologia Flipped Classroom formatuan oinarritzen da. Edukiak, irakurgaiak, audioak, bideoak eta praktikak (programarako bereziki prestatuak) eta erreferentzia diren pertsona eta erakundeek prestatutako beste material batzuk plataforman egongo dira une oro, parte hartzaileek beren erritmoan aurrera egin dezaten. Bi astean behin, zuzeneko zoom saio baten bitartez elkartuko gara, ikasitakoa, ideia berriak eta oztopoak partekatzeko. Era askotako materiala aukeratzen saiatu gara, ikuspegi eta aurkezpen mota desberdinak erabiliz, edukiak bereganatzeko modu desberdinak dituzten pertsonek ahalik eta errazen asimilatu ditzaten. Metodologiaren ikuspegia zeharkakoa da. Honek arlo horretan ezagutza eskuratzeko eta irakaskuntzaren barruan funtsezkoak diren zenbait gai esperientziaren bitartez ikasteko aukera ematen du. Gai horietako batzuk ikasketa metodo desberdinak erabiltzeko beharra eta ikasteko prozesuan emozioek duten garrantzia izan daitezke. Aurreko ikasturtetan adierazi denaren arabera material eta praktika asko ikasleek erabiltzen dituzte gero beren lanetan. Praktika funtsezkoa da programan, hori baita emozio eta gizarte trebetasunak garatzeko modu bakarra. Materialak gutxienez %60ra osatzea eta foroan parte hartzea beharrezkoa da.

  • Luzapen luzeko online ikastaroa
    • Hezkuntza
    • Osasuna /Psikologia
  • 14.Ots - 10.Api
  • Gaztelera
  • Balio akademikoa: 60 ordu

Interesgarria izan daiteke zuretzat ...