Investigación e Innovación Responsable en Educación Científica.

29.Api - 02.Eka

Kod. @17-19

Erabilgarritasuna kalkulatzen...

Bi aukera hauek dituzu matrikula egiteko:

Online matrikula

Inprimakia deskargatu eta bidali

Itxarote zerrenda
Data gaindituta

Ikataro honek Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko baliozkotzea dauka (11968170002 homologazio kodea) unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat. Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Sailak irakasleen etengabeko prestakuntza gisaren homologazioa ere eskatuta dago.

-30 ordu 4 astetan zehar (astero 7-8 orduko dedikazioa)

-Hasiera: 2019/04/29 Bukaera: 2019/06/02

  -Tarifa bakarra: 80 euro

  -Hizkuntza ofiziala: Erdera

Ikerkuntza eta Berrikuntza Arduratsuaren ardatzak dira zientifikoki alfabetatuta dagoen gizartea eraikitzea eta ikertzeko eta berritzeko prozesuan parte hartzeko gai diren hiritarrak sustatzea. Ikerkuntza eta Berrikuntza Arduratsuaren ikuspegiari jarraituz, xedea da gure ikasleek oinarrizko konpetentziak garatzea –konpetentzia zientifikoa nagusiki–, ikerkuntza eta eztabaida soziozientifikoetan sartzea eta ikertzeko eta berritzeko prozesuan murgiltzea. Horretarako, giza ahaleginaren ondorio diren zientziaren eta teknologiaren prozesua eta produktuak ulertu eta biziki estimatu behar dituzte ikasleek. Gainera, informazioan oinarritutako erabakiak hartzeko gai izan behar dira ikasleak, datu adierazgarriak, interesak, balioak, kostuak eta onurak kontuan hartuz eta haien arteko oreka balioetsiz.

Hori horrela izanik, zientifikoki alfabetatutako hiritartasun demokratikoa bultzatu behar da, gizarte gaiak eta haiekin lotutako zientzia ezagutza integratuz. Hezkuntza zientifikoa harberagoa izanik, ezagutzan oinarritutako berrikuntza zabalagoa bultzatu daiteke. Esan gabe doa estandar etikorik handienak betetzea eta etorkizuneko gizarte iraunkorrak erdiesten laguntzea bermatu behar dituela hezkuntza horrek.

Hezkuntza Zientifikoan, Lehen Hezkuntzan zein Bigarren Hezkuntzan sartzeari helduko dio ikastaroak. Indagazioan oinarritutako ikaspena eta hiritarren gai soziozientifikoen bidezko heziketaeta STEAM heziketa izango dira proposamenaren ezaugarri nagusiak.

Helburuak

1. Proporcionar un marco educativo general para el desarrollo de la Educación científica basada en la investigación.

2. Introducir la RRI en la educación STEAM a través del aprendizaje basado en proyectos y la indagación en el aula.

3. Promover una cultura de pensamiento científico que utiliza el razonamiento basado en la evidencia para la toma de decisiones

4. Reflexionar  acerca de los actuales escenarios de enseñanza de la educación científica que apelan a un nuevo modelo de conocimiento científico y ciudadanía responsable.

5. Mostrar experiencias innovadoras en la educación científica ligadas a la investigación e innovación responsables.

6. Integrar la dimensión de género en el contenido de investigación e innovación.

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikasleak
  • Unibertsitarioak ez diren ikasleak
  • Irakasleak
  • Profesionalak
  • Publiko orokorra
  • Ikertzaileak
  • Online ikastaroa
    • Hezkuntza
    • Zientzia eta teknologia
  • 29.Api - 02.Eka
  • Gaztelera
  • Balio akademikoa: 30 ordu
  • PDFa eskuratu

Interesgarria izan daiteke zuretzat ...