
SormenGLab- Etorkizuneko gelak
Azalpena
Etorkizuneko Gela proiektuaren proposamena da ikaskuntzarako espazio malguak, teknologiaren erabilera esanguratsuarekin batera, ikaste prozesuak metodologia aktiboak erabiliz hobetzeko aukera eskaintzea. Ikastaro honek proiektuaren nondik norakoak ezagutzeko aukera eskaintzeaz gain, eraldaketa prozesua hasita duten ikastetxeen adibideak modu praktikoan ezagutzea ahalbideratzea du.
Helburuak
Eskolen digitalizazioak Etorkizuneko Gela proiektuak eskaintzen duen eredua ezagutzea.
Proiektu honen arabera, digitalizazioak metodologia aktiboei ekartzen dizkien aldaketak ezagutzea.
Tresna digitalak eta espazioen antolaketa malguak ikaste prozesua aktiboak garatzeko eskaintzen dituen aukerak ezagutzea.
Etorkizuneko Gela bakoitzaren eskolan errealitate bihurtzeko tresna sortara gerturatzea.
Jarduera nori zuzenduta
- Irakasleak
Metodologia
Online: Lehen zatia: 3 arratsaldetan sesioak online zuzenean.
Presentziala: Bigarren zatia aurrez aurreko tailerretako 2 goizez osatuta dago
Etorkizuneko Gela ikaskuntza-proposamen bat da, espazioaren erabilera malguan oinarritzen dena, teknologiaren erabilera esanguratsuarekin batera, metodologia aktiboak erabiliz ikaskuntza-prozesuak hobetzeko helburuarekin. Uda ikastaro honek, proiektuaren nondik norakoak ezagutzeko aukera emateaz gain, eraldaketa-prozesua hasi duten ikastetxeen adibideak modu praktikoan ezagutzeko aukera emango du.
Programa
Online egitaraua
2023-06-15 / 2023-06-15
16:00 - 18:00
Ikastaroaren Aurkezpena
Arrate Ugalde / Berritzegune Nagusiko aholkulari teknopedagogikoa AdF enbaxadorea.
“El proyecto Future Classroom Lab y el Aula del Futuro. Kit de herramientas”
Ainhoa Erize Mota / Berritzegune Nagusiko aholkulari teknopedagogikoa.
Etorkizunerako Gela Euskadin: Alderdi interesdunak eta joerak identifikatzea.
Arrate Ugalde / Berritzegune Nagusiko aholkulari teknopedagogikoa AdF enbaxadorea.
2023-06-22 / 2023-06-22
16:00-17:30
Diseñar el AdF.
Los Espacios Creativos en Canarias
Nayra Hernández Acosta / Coordinadora TIC Área de Tecnología Educativa. AdF enbaxadorea.
Elisa María Piñero Carrillo / Área de Tecnología Educativa. Dirección General Ordenación, Innovación y Calidad. Consejería Educación Canarias / AdF enbaxadorea.
2023-06-29 / 2023-06-29
16:00-17:30
Crear un escenario del AdF
El Aula del futuro en Extremadur
Francisco Javier Masero Suárez
Asesor docente del Servicio de Tecnologías de la Educación. Consejería de Educación y Empleo de la Junta de Extremadura
AdF enbaxadorea.
Aurrez aurreko egitaraua
2023-07-12
Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena
- Arrate Ugalde Izagirre | Berritzegune Nagusia - Aholkulari teknopedagogikoa AdF enbaxadorea
“Online entzundakoaren kontrastea“
- DigiTalde-ren ordezkaria | DigiTalde
“Tailerra: 1.TXANDA“
Interactua taller: Colabora, pregunta, debate
- Miren Karmele Blanco Etxeberria | Orokieta H.E - Tutora
Presenta taller: Escucha, informa, comparte, muestra
- Maider Cachon Arruti | Orokieta H.E - STEAM arduraduna
Desarrolla taller: Planifica, diseña, inventa
- Arantzazu Fernández de Arroiabe | Orokieta H.E - Proiektuetako koordinatzailea
Atsedena
“Tailerra: 2. TXANDA“
Interactua taller: Colabora, pregunta, debate
- Miren Karmele Blanco Etxeberria | Orokieta H.E - Tutora
Presenta taller: Escucha, informa, comparte, muestra
- Maider Cachon Arruti | Orokieta H.E - STEAM arduraduna
Desarrolla taller: Planifica, diseña, inventa
- Arantzazu Fernández de Arroiabe | Orokieta H.E - Proiektuetako koordinatzailea
“Laburpena eta itxiera“
- DigiTalde-ren ordezkaria | DigiTalde
2023-07-13
“Nuevo“Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena
- Arrate Ugalde Izagirre | Berritzegune Nagusia - Aholkulari teknopedagogikoa AdF enbaxadorea
“Aurreko egunean egindako kontrastea“
- DigiTalde-ren ordezkaria | DigiTalde
“Tailerra: 3.TXANDA“
Crea taller: Edita, manipula, imagina
- Lucia Alvarez Garcia | CPR Oviedo (Centro de Profesorado y Recursos de Oviedo) - Asesora Técnico Docente
Investiga taller: Averigua, analiza, cuestiona, examina
- Alberto Alameda Villarrubia | CEIP Alcalde de Móstoles Madrid - Maestro, tutor 5º Educación Primaria
Explora taller: Indaga, busca, descubre
- Javier Monteagudo Galisteo | CEIP Manuel Bartolomé Cossío Madrid - Docente
Zuzendariak

Arrate Ugalde Izagirre
Berritzegune nagusia
Magisteritza (EHU) eta Psikopedagogia (MU) ikasketak bukatuta, ingeleseko irakasle bezala hasi nintzen lanean 2001 urtean eta, azken hiru ikasturtetan, zuzenari lanetan nabil Zarauzko Orokieta Herri Eskolan. Horretaz gain, EAEn Future Classroom Lab proiektuaren enbaxadore ere banaiz. 2009an iritsi nintzen Orokietara, Eskola 2.0 programarekin batera. IKTak eguneroko jardunean modu esanguratsuan txertatzeko egindako bidean hainbat proposamen ezagutzeko aukera izan dut eta, metodologia eta espazioen eraldaketarako Future Classroom Labek eskaintzen duen eredua oinarri hartuta, eskolan Sormen ikasgeLab espazioa eraiki dugu, espazioaren antolaketa berria metodologia eta teknologiaren erabilera egokirako aldaketa motore bihurtu nahian.
Hizlariak

Alberto Alameda Villarrubia
Hezkuntzako doktorea (UAM), tesi honekin: "Future Classroom Lab Europako Proiektuan oinarritutako irakasleen etengabeko prestakuntzako esperientziek eragindako inpaktu pedagogikoaren azterketa". Psikopedagogiako lizentziaduna (UHUN), Hezkuntza Berrikuntza eta Ikerketako masterra (UHUN) eta Gorputz Hezkuntza espezialitateko maisua (UAM). Gaur egun, "Alcalde de Móstoles" HLHIPean maisu-lanetan ari da. Karrerako funtzionarioa, 2006. urtetik. 2016. eta 2021. urteetan, "CRIF" Las Acacias de la Comunidad de Madrid Eskualdeko Berrikuntza eta Prestakuntza Zentroko Prestakuntza aholkularia.

Lucia Alvarez Garcia

Miren Karmele Blanco Etxeberria
Ingeles Filologiako ikasketak (DEUSTO) egin ondoren, Haur Hezkuntzako Magisteritzako ikasketak ere egin nituen (UPV). 24 ikasturtetako ibilbidean, HHko irakasle, ingeleseko espezialista zein LHko tutore lanak egiteaz gain, 8 urte eman nituen ikastetxe bateko zuzendaritza taldean. Beti izan dut ikasteko eta hobetzeko grina gure ikasle guztiei ahalik eta heziketa hoberena eskaini ahal izateko eta 2017an Orokieta Herri Eskolara iritsi nintzenean aukera berriak ireki zitzaizkidan. Ebaluazioak metodologiaren aldaketan duen garrantzia kontuan izanik, hainbat batzordeetan lan egiteko aukera izan dut. Proiektuak eta IKTak uztartuz ikasleei ikaskuntza esperientzia aberasgarriak eskaintzen saiatzen gara. 2019. urtetik Sormen Gelab, etorkizuneko gela dugu eskolan eta honek ikaskuntza eredu berri baten jarri du eskola. Europar batasuneko hezkuntza programetan aktiboki parte hartzen dut, eTwinning proiektuetan 4 Europar Kalitate Zigilu ditut eta 2022tik Scientix programa europarreko enbaxadore naiz.
Maider Cachon Arruti
Entzumena eta Mintzaira ikasketak egin nituen Leongo unibertsitatean eta Pedagogia Terapeutikoko espezializazioa 2012an. Heziketa Bereziko irakasle moduan ibili naiz eskolaz eskola eta guztietan izan dut zer ikasi. 2017an iritsi nintzen Orokieta Herri eskolan eta bertan, batzorde pedagogikoko kide eta lehen hezkuntzako koordinatzaile izan naiz azken urteetan. Proiektuetan oinarritutako ikaskuntzan murgildu nintzen Orokietan eta bertan egunerokoan egiten diren proiektuak eta IKTak uztartzeko lana aurrera eramaten laguntzen aritu naiz. 2019. urtetik Sormen Gelab, etorkizuneko gela dugu eskolan eta honek ikaskuntza eredu berri baten jarri du eskola. Gizartean teknologia hartzen ari den garrantzia eskoletan ere gauzatuko zela aurreikusita, 2021ean IKTak eta Konpetentzia Digitalak Hezkuntzan, Etengabeko Formakuntzan eta Hizkuntza irakaskuntzan (HEZikt) Unibertsitateko espezializazioa egin nuen.
Beste ikasketa eta lanetan ibili ondoren Magisteritza (EHU) bukatuta, ingeleseko irakasle bezala hasi nintzen lanean 2007 urtean. Azken bi urteak, Berritzegune Nagusian digitalizazio eta teknopedagogia aholkulari lanetan nabil eta EHUko Hezkuntza eta Teknologia masterra jorratzen. Faias proiektuan (Fostering Artificial Intelligence at Schools) kolaboratzailea naiz. IKTak eguneroko jardunean modu esanguratsuan txertatzeko egindako bidean hainbat proposamen ezagutzekoeta ezartzeko aukera izan dut eskoletan. Metodologia eta teknologia aldaketa motore dira eta ikasleen onurarako nola txertatu daitezken helarazi nahi nuke.

Arantzazu Fernández de Arroiabe

Nayra Hernández Acosta
Lehen Hezkuntzako irakaslea. Hainbat ikastetxetan lan egin ondoren, hamalau ikasturte egin zituen ikastetxe bateko zuzendari gisa, eta hainbat proiektutan hartu zuen parte eta horien buru izan zen: berrikuntza metodologikoa, bizikidetza eta eskolako giroa hobetzea, tutoretza-plana, familiek parte hartzeko hezkuntza-lidergoa eta IKTak ikasgelan hezkuntza-baliabide gisa sartzeko azken proiektua. Ondoren, Medusa proiektuan sartu zen, eta teknologia digitalak hezkuntzan erabiltzeko eta Kanaria Handiko Teldeko Irakasleen Zentroan integratzeko aholkularitza ematen jarraitu zuen, Saileko IKT aholkularien eta Etorkizuneko Gelako enbaxadoreen sarearen artean. Programa Operativo FEDER Canarias (07-14 y 14-20) garatzeko teknologien hezkuntzan txertatzeko proiektuen diseinuan eta kudeaketan parte hartu du. Gaur egun, Kanarietako Gobernuko Hezkuntza, Unibertsitate, Kultura eta Kirol Saileko Hezkuntza Teknologiaren Arloko arduraduna da. Arlo horretatik, besteak beste, Europako funtsen proiektu finantzatuen kudeaketan eta Kanarietako XXI. mendeko irakaskuntza digitalizatzeko planean parte hartzen du.

Francisco Javier Masero Suárez
Bigarren Hezkuntzako irakaslea. Hezkuntzako eta IKTetako masterra (elearning). Zortzi urtez Zafrako LPZko Hezkuntza Teknologien aholkularia izan da, INTEFen Etorkizuneko Gelaren Ikastetxearen Zigilua lortzen lehena. Etorkizuneko Gelako enbaxadoreak gaur egun Extremadurako Juntako Hezkuntza eta Enplegu Sailean egiten du lan, eta INNOVATED Extremadurako Etorkizuneko Ikasgelak programako koordinatzaile-taldean parte hartzen du. Berrogei ikastetxe baino gehiago ari dira ikasturte honetan espazioak eraldatzeko prozesuak egiten (https://aulasdeldeleg.educarex.es). Ikastetxe eta irakasleen prestakuntza-zentro ugari aholkatu ditu Aula del Futuro proiektua ezartzeko prozesuan, hala nola Aracena eta Lebrija CEPak edo Alminares de Arcos de la Frontera BHIa.

Javier Monteagudo Galisteo
Musika Hezkuntzako maisu espezialista. Hezkuntza-sistemaren barruan hainbat rol garatu ditu: IKTen koordinatzailea, ikasketaburua, prestakuntzako aholkularia, Las Acacias Berrikuntza eta Prestakuntzako Eskualdeko Zentroko prestakuntzako arduraduna. Gaur egun irakasle-lanetan ari zara Manuel Bartolomé Cossío HLHIn. Future Classroom LAB proiektu europarraren enbaxadorea.

DigiTalde-ren ordezkaria

Arrate Ugalde Izagirre
Berritzegune nagusia
Magisteritza (EHU) eta Psikopedagogia (MU) ikasketak bukatuta, ingeleseko irakasle bezala hasi nintzen lanean 2001 urtean eta, azken hiru ikasturtetan, zuzenari lanetan nabil Zarauzko Orokieta Herri Eskolan. Horretaz gain, EAEn Future Classroom Lab proiektuaren enbaxadore ere banaiz. 2009an iritsi nintzen Orokietara, Eskola 2.0 programarekin batera. IKTak eguneroko jardunean modu esanguratsuan txertatzeko egindako bidean hainbat proposamen ezagutzeko aukera izan dut eta, metodologia eta espazioen eraldaketarako Future Classroom Labek eskaintzen duen eredua oinarri hartuta, eskolan Sormen ikasgeLab espazioa eraiki dugu, espazioaren antolaketa berria metodologia eta teknologiaren erabilera egokirako aldaketa motore bihurtu nahian.
Matrikula prezioak
Aurrez aurre | 2023-05-31 arte | 2023-06-15 arte |
---|---|---|
25,00 EUR | 81,00 EUR | |
- | 116,00 EUR | |
- | 98,00 EUR | |
- | 81,00 EUR | |
- | 98,00 EUR | |
- | 98,00 EUR | |
- | 98,00 EUR | |
- | 98,00 EUR |
Kokalekua
EKAINAK 15,22, 29 ONLIN eta uztailak 12,13 OROKIETA HERRI ESKOLAn, Araba Kalea, 56, 20800 Zarautz, Gipuzkoa
Gipuzkoa
Sustainable development goals
2030 Agenda da nazioarteko garapenerako agenda berria. Nazio Batuen Erakundeak onartu zuen 2015eko irailean eta giza garapen jasangarriaren aldeko tresna eraginkorra izan nahi du planeta osoan. Haren zutabe nagusiak dira pobrezia errotik desagerraraztea, zaurgarritasunak eta desberdintasunak urritzea, eta jasangarritasuna bultzatzea. Aukera paregabea eskaintzen du mundua 2030. urtea baino lehen aldatzeko eta pertsona guztien giza eskubideak bermatzeko.

4 - Kalitatezko hezkuntza
Kalitatezko hezkuntza inklusiboa eta ekitatiboa bermatzea eta pertsona guztientzako etengabeko ikaskuntzarako aukerak sustatzea. Gai gakoak: doako irakaskuntza, bidezkoa eta kalitatezkoa, goi mailako prestakuntzarako berdintasunezko sarbidea, garapen jasangarrirako hezkuntza, desgaitasuna duten pertsonentzako hezkuntza instalazio egokiak, ikaskuntza ingurune seguruak, ez-bortitzak, inklusiboak eta eraginkorrak.
Informazio gehiago