Mindfulness para desarrollar resiliencia y cuidar el bienestar emocional

02.Aza - 27.Abe

Kod. @82-20

Erabilgarritasuna kalkulatzen...

Itxarote zerrenda
Data gaindituta

Aurten inoiz ezagutu ez ditugun estres-mailak jasan ditugu. Ziurgabetasun hori maneiatzen lagunduko diguten tresnak garatzea ezinbestekoa da ongizate emozionalari eusteko.

Mindfulnessen praktika nabarmendu egin da emozio zailak (antsietatea eta beldurra) agertzen diren egoerak kudeatzeko beharrezkoak diren lasaitasuna eta enpatia garatzen laguntzeko, eta baita beste pertsona batzuei hori egiten laguntzeko duen eraginkortasunagatik, gure osasuna eta harremanak zainduz.

Helburuak

Autokontzientzia garatzea eta joerek eta emozioek gure pentsamenduan eta ekintzetan duten eragina ezagutzea.

Amorrua eta beldurra bezalako emozio zailak kudeatzeko tresnak lortzea.

Estresaren aurreko erresilientzia garatzea.

Estresak gure osasunean dituen ondorioak ezagutzea.

Entzute kontzientea eta feedback asertiboa praktikatzea egoera zailetan.

Autokontrola eta autokudeaketa emozionala bereiztea.

Mindfulness praktika formalak eta informalak gure egunerokoan txertatzea.

Enpatia eta adeitasuna garatzea, pertsona zailekiko harremanak hobetzeko trebetasun gisa.

Aldaketa-plan bat sortzea.

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikaslea
  • Unibertsitarioak ez diren ikasleak
  • Profesionalak
  • Publiko orokorra

Metodologia

Material dinamikoa eta arina, bideoekin eta audioekin, eta ariketa praktikoak, esperientzia-ikaskuntza errazteko.

  • Online ikastaroa
    • Bizitzaren bidaia
    • Psikologia
  • 02.Aza - 27.Abe
  • Gaztelera
  • Balio akademikoa: 30 ordu

Interesgarria izan daiteke zuretzat ...