Sormena lantzen: aldizkari digitala eta ipuina

11.Mar - 14.Api

Kod. @8-19

Erabilgarritasuna kalkulatzen...

Bi aukera hauek dituzu matrikula egiteko:

Online matrikula

Inprimakia deskargatu eta bidali

Itxarote zerrenda
Data gaindituta

Ikastaro honek Eusko Jaurlaritzako (1868170032 Kodea) eta Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Sailetako baliozkotzea izango du eta  unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat.

- 30 ordu 4 astetan zehar (astero 7-8 lan-ordu)

- Hasiera: 2019/03/11 Bukaera: 2019/04/14

Tarifa bakarra: 80 euro

Hizkuntza ofiziala: euskara eta ingelesa (ingeleseko maila oinarrizkoarekin nahikoa da. Komunikazioa elkarren artean euskaraz izango da. Ingelesa, bibliografia ulertzeko, soilik)

Proposamen hau gure eguneroko saioetarako baliagarriak izan daitezkeen materialen aurkezpenean datza. Arloenarteko material eleanitzak baliatuz, eguneroko jarduna hobetu nahi dugu eta aldi berean ikasleak motibatu. Horretarako, eguneroko praktikarako eredu izan daitekeen aldizkari digitala aurkeztuko dugu eta proiektu honen oinarrian dauden hausnarketa metodologikoen berri emango dugu. Aldizkariaren atazen artean, ipuinaren ekoizpenean murgilduko gara, ipuinaren egitura eta hainbat ezaugarri tekniko landuz. Baliabide horiek guztiak erabiliz ikasleek beraiek sormena eta autonomia (Dam 1995) lantzea eta garatzea izango da gure helburua eta horretarako estrategiak aurkeztuko dira. Aldizkari digital bat diseinatzeak eskatzen duen koordinazioa aintzat hartuz, irakasleen arteko elkarreragina foroaren bitartez gauzatuko dugu. Irakasleek elkarreraginean oinarritutako proposamenak partekatuko dituzte, hala nola, ikastaroan aurkeztutako estrategiak aplikatuz egingo duten ipuin laburra. Horrez gain, zenbait Europar proiekturen berri emango da, etorkizunean ere modu koordinatuan lan egiteko. Azkenik, materialak eredu moduan hartuz, ikasleek egindako praktika on batzuk aurkeztuko dira.

Helburuak

Ikasleak motibatu modu dinamiko eta sortzailean lan eginez.

Ikasleari modu autonomoan lan egiteko baliabideak aurkeztu: aldizkaria eta ipuina.

Ikasleei sormena garatzeko baliagarriak diren eredu zehatzak aurkeztu: aldizkarian eta ipuinetan oinarrituz ideiak garatuko dituzte.

Arloenarteko material eleanitzak sortzeko baliabideak eskaini (ataza eleanitzak eta arloartekoak).

Ikasleen eta irakasleen arteko elkarreragina bultzatu taldeetan lan eginez.

Ideiak garatzeko eredu izan daitezkeen praktika onak aurkeztu.

Sormen prozesu baten hasierari ikasleak dion beldurra gainditzeko baliabide jakinak eskaini (paper txuriaren aurrean urratsak eta akordeoia).

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikasleak
  • Irakasleak
  • Ikertzaileak
  • Online ikastaroa
    • Hezkuntza
    • Irakasteko ikasten - EJ
    • Irakasteko ikasten - Nafarroako Gobernua
  • 11.Mar - 14.Api
  • Euskara
    Ingelera
  • Balio akademikoa: 30h ordu