Education
Cours d'été
SormenGLab- Etorkizuneko gelak

SormenGLab- Etorkizuneko gelak

15.juin - 13. Juil, 2023 Cod. H23-23

Description

Etorkizuneko Gela proiektuaren proposamena da ikaskuntzarako espazio malguak, teknologiaren erabilera esanguratsuarekin batera, ikaste prozesuak metodologia aktiboak erabiliz hobetzeko aukera eskaintzea. Ikastaro honek proiektuaren nondik norakoak ezagutzeko aukera eskaintzeaz gain, eraldaketa prozesua hasita duten ikastetxeen adibideak modu praktikoan ezagutzea ahalbideratzea du. 

Objectifs

Eskolen digitalizazioak Etorkizuneko Gela proiektuak eskaintzen duen eredua ezagutzea.

Proiektu honen arabera, digitalizazioak metodologia aktiboei ekartzen dizkien aldaketak ezagutzea.

Tresna digitalak eta espazioen antolaketa malguak ikaste prozesua aktiboak garatzeko eskaintzen dituen aukerak ezagutzea.

Etorkizuneko Gela bakoitzaren eskolan errealitate bihurtzeko tresna sortara gerturatzea.

Activité s'adressant à

  • Irakasleak

Méthodologie

Online: Lehen zatia: 3 arratsaldetan sesioak online zuzenean.

Presentziala: Bigarren zatia aurrez aurreko tailerretako 2 goizez osatuta dago

Etorkizuneko Gela ikaskuntza-proposamen bat da, espazioaren erabilera malguan oinarritzen dena, teknologiaren erabilera esanguratsuarekin batera, metodologia aktiboak erabiliz ikaskuntza-prozesuak hobetzeko helburuarekin. Uda ikastaro honek, proiektuaren nondik norakoak ezagutzeko aukera emateaz gain, eraldaketa-prozesua hasi duten ikastetxeen adibideak modu praktikoan ezagutzeko aukera emango du.

Lire la suite

Programme



Online egitaraua

2023-06-15 / 2023-06-15

16:00 - 18:00

Ikastaroaren Aurkezpena

Arrate Ugalde / Berritzegune Nagusiko aholkulari teknopedagogikoa AdF enbaxadorea.

“El proyecto Future Classroom Lab y el Aula del Futuro. Kit de herramientas”

Ainhoa Erize Mota / Berritzegune Nagusiko aholkulari teknopedagogikoa.

Etorkizunerako Gela Euskadin: Alderdi interesdunak eta joerak identifikatzea.

Arrate Ugalde / Berritzegune Nagusiko aholkulari teknopedagogikoa AdF enbaxadorea.

2023-06-22 / 2023-06-22

16:00-17:30

Diseñar el AdF. 

Los Espacios Creativos en Canarias

Nayra Hernández Acosta / Coordinadora TIC Área de Tecnología Educativa. AdF enbaxadorea.

Elisa María Piñero Carrillo / Área de Tecnología Educativa. Dirección General Ordenación, Innovación y Calidad. Consejería Educación Canarias / AdF enbaxadorea.

2023-06-29 / 2023-06-29

16:00-17:30

Crear un escenario del AdF

El Aula del futuro en Extremadur

Francisco Javier Masero Suárez

Asesor docente del Servicio de Tecnologías de la Educación. Consejería de Educación y Empleo de la Junta de Extremadura

AdF enbaxadorea.



Aurrez aurreko egitaraua

2023-07-12

09:00 - 09:30

Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena

  • Arrate Ugalde Izagirre | Berritzegune Nagusia - Aholkulari teknopedagogikoa AdF enbaxadorea
09:30 - 10:00

“Online entzundakoaren kontrastea“

  • DigiTalde-ren ordezkaria | DigiTalde
10:00 - 11:30

“Tailerra: 1.TXANDA“

    Crea taller: Edita, manipula, imagina

    • Francisco Javier Masero Suárez | Consejería de Educación de Extremadura - Asesor Técnico Docente

    Investiga taller: Averigua, analiza, cuestiona, examina

    • Alberto Alameda Villarrubia | CEIP Alcalde de Móstoles Madrid - Docente de Primaria.

    Explora taller: Indaga, busca, descubre

    • Javier Monteagudo Galisteo | CEIP Manuel Bartolomé Cossío Madrid - Docente de primaria
    11:30 - 12:00

    Atsedena

    12:00 - 13:30

    “Tailerra: 2. TXANDA“

      Interactua taller: Colabora, pregunta, debate

      • Francisco Javier Masero Suárez | Consejería de Educación de Extremadura - Asesor Técnico Docente

      Desarrolla taller: Planifica, diseña, inventa

      • Javier Monteagudo Galisteo | CEIP Manuel Bartolomé Cossío Madrid - Docente de primaria

      Presenta taller: Escucha, informa, comparte, muestra

      • Alberto Alameda Villarrubia | CEIP Alcalde de Móstoles Madrid - Docente de Primaria.
      13:30 - 14:00

      “Laburpena eta itxiera“

      • DigiTalde-ren ordezkaria | DigiTalde

      2023-07-13

      09:00 - 09:15

      “Nuevo“Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena

      • Arrate Ugalde Izagirre | Berritzegune Nagusia - Aholkulari teknopedagogikoa AdF enbaxadorea
      09:15 - 10:00

      “Aurreko egunean egindako kontrastea“

      • DigiTalde-ren ordezkaria | DigiTalde
      10:00 - 11:30

      “Tailerra: 3.TXANDA“

        Interactua taller: Colabora, pregunta, debate

        • Miren Karmele Blanco Etxeberria | Orokieta H.E - Tutora

        Presenta taller: Escucha, informa, comparte, muestra

        • Maider Cachon Arruti | Orokieta H.E - STEAM arduraduna

        Desarrolla taller: Planifica, diseña, inventa

        • Arantzazu Fernández de Arroiabe | Orokieta H.E - Proiektuetako koordinatzailea
        11:30 - 12:00

        Atsedena

        12:00 - 13:30

        “Tailerra: 4.TXANDA“

        • Miren Karmele Blanco Etxeberria | Orokieta H.E - Tutora
        • Maider Cachon Arruti | Orokieta H.E - STEAM arduraduna
        • Arantzazu Fernández de Arroiabe | Orokieta H.E - Proiektuetako koordinatzailea
        13:30 - 14:00

        “Amaiera, hizlarien laburpena eta ikastaroaren ebaluazioa“

        • DigiTalde-ren ordezkaria | DigiTalde

        Directeurs

        Arrate Ugalde Izagirre

        Berritzegune nagusia

        Magisteritza (EHU) eta Psikopedagogia (MU) ikasketak bukatuta, ingeleseko irakasle bezala hasi nintzen lanean 2001 urtean eta, azken hiru ikasturtetan, zuzenari lanetan nabil Zarauzko Orokieta Herri Eskolan. Horretaz gain, EAEn Future Classroom Lab proiektuaren enbaxadore ere banaiz. 2009an iritsi nintzen Orokietara, Eskola 2.0 programarekin batera. IKTak eguneroko jardunean modu esanguratsuan txertatzeko egindako bidean hainbat proposamen ezagutzeko aukera izan dut eta, metodologia eta espazioen eraldaketarako Future Classroom Labek eskaintzen duen eredua oinarri hartuta, eskolan Sormen ikasgeLab espazioa eraiki dugu, espazioaren antolaketa berria metodologia eta teknologiaren erabilera egokirako aldaketa motore bihurtu nahian.

        Conférenciers

        Alberto Alameda Villarrubia

        Hezkuntzako doktorea (UAM), tesi honekin: "Future Classroom Lab Europako Proiektuan oinarritutako irakasleen etengabeko prestakuntzako esperientziek eragindako inpaktu pedagogikoaren azterketa". Psikopedagogiako lizentziaduna (UHUN), Hezkuntza Berrikuntza eta Ikerketako masterra (UHUN) eta Gorputz Hezkuntza espezialitateko maisua (UAM). Gaur egun, "Alcalde de Móstoles" HLHIPean maisu-lanetan ari da. Karrerako funtzionarioa, 2006. urtetik. 2016. eta 2021. urteetan, "CRIF" Las Acacias de la Comunidad de Madrid Eskualdeko Berrikuntza eta Prestakuntza Zentroko Prestakuntza aholkularia.

        Miren Karmele Blanco Etxeberria

        Ingeles Filologiako ikasketak (DEUSTO) egin ondoren, Haur Hezkuntzako Magisteritzako ikasketak ere egin nituen (UPV). 24 ikasturtetako ibilbidean, HHko irakasle, ingeleseko espezialista zein LHko tutore lanak egiteaz gain, 8 urte eman nituen ikastetxe bateko zuzendaritza taldean. Beti izan dut ikasteko eta hobetzeko grina gure ikasle guztiei ahalik eta heziketa hoberena eskaini ahal izateko eta 2017an Orokieta Herri Eskolara iritsi nintzenean aukera berriak ireki zitzaizkidan. Ebaluazioak metodologiaren aldaketan duen garrantzia kontuan izanik, hainbat batzordeetan lan egiteko aukera izan dut. Proiektuak eta IKTak uztartuz ikasleei ikaskuntza esperientzia aberasgarriak eskaintzen saiatzen gara. 2019. urtetik Sormen Gelab, etorkizuneko gela dugu eskolan eta honek ikaskuntza eredu berri baten jarri du eskola. Europar batasuneko hezkuntza programetan aktiboki parte hartzen dut, eTwinning proiektuetan 4 Europar Kalitate Zigilu ditut eta 2022tik Scientix programa europarreko enbaxadore naiz.

        Maider Cachon Arruti

        Entzumena eta Mintzaira ikasketak egin nituen Leongo unibertsitatean eta Pedagogia Terapeutikoko espezializazioa 2012an. Heziketa Bereziko irakasle moduan ibili naiz eskolaz eskola eta guztietan izan dut zer ikasi. 2017an iritsi nintzen Orokieta Herri eskolan eta bertan, batzorde pedagogikoko kide eta lehen hezkuntzako koordinatzaile izan naiz azken urteetan. Proiektuetan oinarritutako ikaskuntzan murgildu nintzen Orokietan eta bertan egunerokoan egiten diren proiektuak eta IKTak uztartzeko lana aurrera eramaten laguntzen aritu naiz. 2019. urtetik Sormen Gelab, etorkizuneko gela dugu eskolan eta honek ikaskuntza eredu berri baten jarri du eskola. Gizartean teknologia hartzen ari den garrantzia eskoletan ere gauzatuko zela aurreikusita, 2021ean IKTak eta Konpetentzia Digitalak Hezkuntzan, Etengabeko Formakuntzan eta Hizkuntza irakaskuntzan (HEZikt) Unibertsitateko espezializazioa egin nuen.

        Ainhoa Erize Mota

        Berritzegune nagusia, Digitalizazio eta teknopedagogia aholkularia

        Beste ikasketa eta lanetan ibili ondoren Magisteritza (EHU) bukatuta, ingeleseko irakasle bezala hasi nintzen lanean 2007 urtean. Azken bi urteak, Berritzegune Nagusian digitalizazio eta teknopedagogia aholkulari lanetan nabil eta EHUko Hezkuntza eta Teknologia masterra jorratzen. Faias proiektuan (Fostering Artificial Intelligence at Schools) kolaboratzailea naiz. IKTak eguneroko jardunean modu esanguratsuan txertatzeko egindako bidean hainbat proposamen ezagutzekoeta ezartzeko aukera izan dut eskoletan. Metodologia eta teknologia aldaketa motore dira eta ikasleen onurarako nola txertatu daitezken helarazi nahi nuke.

        Arantzazu Fernández de Arroiabe

        Nayra Hernández Acosta

        Lehen Hezkuntzako irakaslea. Hainbat ikastetxetan lan egin ondoren, hamalau ikasturte egin zituen ikastetxe bateko zuzendari gisa, eta hainbat proiektutan hartu zuen parte eta horien buru izan zen: berrikuntza metodologikoa, bizikidetza eta eskolako giroa hobetzea, tutoretza-plana, familiek parte hartzeko hezkuntza-lidergoa eta IKTak ikasgelan hezkuntza-baliabide gisa sartzeko azken proiektua. Ondoren, Medusa proiektuan sartu zen, eta teknologia digitalak hezkuntzan erabiltzeko eta Kanaria Handiko Teldeko Irakasleen Zentroan integratzeko aholkularitza ematen jarraitu zuen, Saileko IKT aholkularien eta Etorkizuneko Gelako enbaxadoreen sarearen artean. Programa Operativo FEDER Canarias (07-14 y 14-20) garatzeko teknologien hezkuntzan txertatzeko proiektuen diseinuan eta kudeaketan parte hartu du. Gaur egun, Kanarietako Gobernuko Hezkuntza, Unibertsitate, Kultura eta Kirol Saileko Hezkuntza Teknologiaren Arloko arduraduna da. Arlo horretatik, besteak beste, Europako funtsen proiektu finantzatuen kudeaketan eta Kanarietako XXI. mendeko irakaskuntza digitalizatzeko planean parte hartzen du.

        Francisco Javier Masero Suárez

        Bigarren Hezkuntzako irakaslea. Hezkuntzako eta IKTetako masterra (elearning). Zortzi urtez Zafrako LPZko Hezkuntza Teknologien aholkularia izan da, INTEFen Etorkizuneko Gelaren Ikastetxearen Zigilua lortzen lehena. Etorkizuneko Gelako enbaxadoreak gaur egun Extremadurako Juntako Hezkuntza eta Enplegu Sailean egiten du lan, eta INNOVATED Extremadurako Etorkizuneko Ikasgelak programako koordinatzaile-taldean parte hartzen du. Berrogei ikastetxe baino gehiago ari dira ikasturte honetan espazioak eraldatzeko prozesuak egiten (https://aulasdeldeleg.educarex.es). Ikastetxe eta irakasleen prestakuntza-zentro ugari aholkatu ditu Aula del Futuro proiektua ezartzeko prozesuan, hala nola Aracena eta Lebrija CEPak edo Alminares de Arcos de la Frontera BHIa.

        Javier Monteagudo Galisteo

        Musika Hezkuntzako maisu espezialista. Hezkuntza-sistemaren barruan hainbat rol garatu ditu: IKTen koordinatzailea, ikasketaburua, prestakuntzako aholkularia, Las Acacias Berrikuntza eta Prestakuntzako Eskualdeko Zentroko prestakuntzako arduraduna. Gaur egun irakasle-lanetan ari zara Manuel Bartolomé Cossío HLHIn. Future Classroom LAB proiektu europarraren enbaxadorea.

        DigiTalde-ren ordezkaria

        Arrate Ugalde Izagirre

        Berritzegune nagusia

        Magisteritza (EHU) eta Psikopedagogia (MU) ikasketak bukatuta, ingeleseko irakasle bezala hasi nintzen lanean 2001 urtean eta, azken hiru ikasturtetan, zuzenari lanetan nabil Zarauzko Orokieta Herri Eskolan. Horretaz gain, EAEn Future Classroom Lab proiektuaren enbaxadore ere banaiz. 2009an iritsi nintzen Orokietara, Eskola 2.0 programarekin batera. IKTak eguneroko jardunean modu esanguratsuan txertatzeko egindako bidean hainbat proposamen ezagutzeko aukera izan dut eta, metodologia eta espazioen eraldaketarako Future Classroom Labek eskaintzen duen eredua oinarri hartuta, eskolan Sormen ikasgeLab espazioa eraiki dugu, espazioaren antolaketa berria metodologia eta teknologiaren erabilera egokirako aldaketa motore bihurtu nahian.

        Tarifs inscription

        Aurrez aurre2023-05-31 arte2023-06-15 arte
        25,00 EUR81,00 EUR
        - 116,00 EUR
        - 98,00 EUR
        - 81,00 EUR
        - 98,00 EUR
        - 98,00 EUR
        - 98,00 EUR
        - 98,00 EUR

        Lieu de l'événement

        EKAINAK 15,22, 29 ONLIN eta uztailak 12,13 OROKIETA HERRI ESKOLAn, Araba Kalea, 56, 20800 Zarautz, Gipuzkoa

        Gipuzkoa

        Objectifs de développement durable

        Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.

        L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.

        Objetics de développement durable

        4 - Éducation de qualité

        Veiller à ce que tous puissent suivre une éducation de qualité dans des conditions d’équité et promouvoir les possibilités d’apprentissage tout au long de la vie. Questions clés : enseignement gratuit, équitable et de qualité, accès égalitaire à une formation supérieure, éducation au développement durable, des installations éducatives adaptées aux personnes handicapées, cadres d’apprentissage sûrs, exempts de violence, inclusifs et efficaces.

        Plus d'informations
        4 - Éducation de qualité

        Other courses that might be of your interest...