Kultura eta Artea
Gizartea
Uda ikastaroa
Boga Boga Festibala - creación y produccion de un festival musical e impacto en la economia y tejido cultural de un territorio

Boga Boga Festibala - creación y produccion de un festival musical e impacto en la economia y tejido cultural de un territorio

Ira. 05 - 06. Ira, 2024 Kod. K13-24

Hausnarketarako, autokritikarako eta laguntzen duten estrategiak sortzeko topaketa beren indartzeko Jaialdi bat sortzeko prozesuan parte hartzen duten alderdi guztiak rola edo haien erabakiak.

Azalpena

Bi lan ildo izango dira:

  • Prestakuntza.Jaialdi bat eta marka bat nola sortzen diren irakatsiko da. Proiektu bat aurkezteko eta bideragarria izateko beharrak ere aztertuko dira. Baita produkzio-faseak ere. 
  • Hausnarketa, kritikoa, dialektika. Deialdia egingo diegun profesionalentzat erabilgarria. Eta gure bertuteez, gure akatsez eta Jaialdi baten erabaki estrategikoek bere ingurunean duten ondorioez hausnartzea

Helburuak

Jardunbide egokien trukea sustatzea eta musikaren sektorean interesa duten pertsonak aurrez aurre dituen erronkei buruzko ezagutzan sakontzera erakartzea.

Jarduera pedagogikoak sustatzea leku berean egiten den musika-jaialdi baten esparruan, eta, horrela, Miramar Jauregian gertatzen denaz modu integralean parte hartzea.

Jarduera pedagogikoak sustatzea leku berean egiten den musika-jaialdi baten esparruan, eta, horrela, Miramar Jauregian gertatzen denaz modu integralean parte hartzea.

Gazteria ezagutzaren balioan oinarritutako kultura batera erakartzea, gizabanakoen gauza positibo eta eraldatzaile gisa, ez inposizio arbitrario gisa.

 

Irakurri gehiago

Jarduera nori zuzenduta

  • Publiko orokorra

Metodologia

Metodologia parte-hartzaile eta praktikoa bilatuko dugu. Horretarako gaian esperientzia duten profesionalak eta sektoreko liderrak ditugu. Eztabaida kritiko eta aberasgarri bat sortzea izango da helburua, zeina baliagarria izango dena bai gaian interesa dutenentzat bai musika industriako profesionalentzat.

Programa

2024-09-05

09:15 - 09:25

Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena

  • Iñaki Otalora | Kosmikar Festibala AIE - Director
  • Sergio Cruzado | Kosmikar Festibala AIE - Director
09:25 - 10:15

“ Plan de desarrollo de un Festival. Idea, marca. Cómo crear un festival de música“

  • Angel Gomez | Canela Party - Director
10:15 - 11:00

“Diferentes modelos de Festival y su imparctoen el tejido cultural del territorio“

  • Nando Cruz | Periodista, autor del libro Macrofestivales
11:00 - 11:30

Atsedena

11:30 - 12:15

“De Festival a Macrofestival. Es inevitable?“

  • Joan Vich | Ground Control - Manager, exdirector artístico de FIB. Autor del libro "Yo estuve ahí"
12:15 - 13:15

Mahai ingurua: “Mesa Redonda. Festivales como estrategia cultural de futuro. Realidad o burbuja“

  • Amaia Ispizua Gisasola | Getin
  • Alex López | Dabadaba
  • Angel Gomez | Canela Party - Director
  • Joan Vich | Ground Control - Manager, exdirector artístico de FIB. Autor del libro "Yo estuve ahí"
  • Eusebio Beloki | Cooperativa San Agustin de Azpeitia - Coordinador

2024-09-06

09:15 - 09:25

Presentación por parte de Boga Boga Festobala

09:25 - 10:15

“La importancia de los Festivales para el posicionamiento internacional del sector“

  • Arkaitz Villar Baños-Antigua | Musika Bulegoa - Director
10:15 - 11:00

“Como comunicar un Festival. Retos ante una estrategia digital de comunicación. Búsqueda del público joven“

  • Lorena jimenez | La Trinchera - Directora
11:00 - 11:30

Atsedena

11:30 - 12:15

“Sostenibilidad y protocolos. Cómo generar un Festival sostenible. Cómo no invadir“

  • Eva Saraspña | Last Tour
15:00 - 16:30

VISITA GUIADA AL FESTIVAL

Zuzendariak

Iñaki Otalora

KOSMIKAR AIE

FORMACION ACADEMICA - Master en Abogacía. UPV/EHU (2016-18) - Master en Derecho Comunitario e Internacional. Vrije Universiteit Brussel (2002-03) - Licenciado en Derecho, Universidad de Navarra (1995-2001) EXPERIENCIA PROFESIONAL - Socio Director. Guajira Sicodélica (2017-actual) - Consultor. Vicomtech Centro de Investigación (2016-2017) - Consultor. Idom Consulting, Bilbao. (2012-15) - Consultor. Banco Mundial, Santo Domingo, RD. (2011-12) - Project Manager. Delegación de la UE, Santo Domingo, RD (2009-11) - Project Manager. Human Dynamics, Viena (2005-2009) - Stagiaire. Comisión Europea, DG Educación y Cultura (2005) - Communication consultant. Hill & knowlton (2005) - Becario. Delegación de Euskadi en Bruselas (2003-2004) - Policy Officer. European Public Health Alliance (2002) - Becario. Delegación del Grupo Socialista en el Parlamento Europeo (2002). - Becario. James Watters & Co. Solicitors. Dublin (2001). IDIOMAS - Inglés (alto), Francés(medio),Euskera (medio), Italiano(medio)

Sergio Cruzado

KOSMIKAR AIE

Hizlariak

Eusebio Beloki

Nando Cruz

Angel Gomez

Amaia Ispizua Gisasola

Amaia Ispizuak 20 urte baino gehiago daramatza zuzeneko musikaren sektorean lanean. Syntorama edo Jazzaldia bezalako enpresetan lan egin du, eta, gaur egun, 10 urte baino gehiago daramatza Get In-en ekitaldiak sustatzen. Musika-ekitaldiak bere ibilbide osoan antolatzen ditu: ticketinga, promozioa eta marketina, Business Plana, logistika, etab. Get In lanarekin batera, Musika Bulegoko eta Musika Industriaren Elkarteko (MIE) zuzendaritza-batzordeko kidea da, baita MIMeko (Mujeres en la Industria de la Música) bazkidea ere.

Lorena jimenez

Alex López

Joan Vich

Arkaitz Villar Baños-Antigua

Asmatu

Arkaitz Villar esatari lanetan aritu da Gaztea irratian eta EITB.eus-en postu ezberdinetan (Euskal Irrati Telebista Publikoa). Musikan espezializatutako hainbat komunikabidetan kolaboratzailea izan da: Entzun, Zarata – MondoSonoro, Euskadi Irratia, Radio Euskadi, Berria eta 2016tik Kultura Live (Euskal Herriko kontzertu aretoen elkartea) elkartearen koordinatzailea da. 2019an etapa berri bati ekin zion Musika Bulegoko proiektuen arduradun eta Euskal Herriko musika nazioartekotzeko Basque. Music plataformaren koordinatzaile gisa. Panelista gisa parte hartu du BIME Bilbao, Fira Trovam, BIME Bogota eta antzeko nazioarteko azoketan. Gaur egun musikaren nazioartekotzean espezializatuta dago eta aktiboki parte hartzen du EMEE edo Live DMA bezalako nazioarteko sareetan.

Eva Saraspña

Matrikula prezioak

Aurrez aurre2024-05-31 arte2024-09-05 arte
25,00 EUR59,00 EUR
- 84,00 EUR
- 71,00 EUR
- 59,00 EUR
- 71,00 EUR
- 71,00 EUR

Kokalekua

Miramar Jauregia

Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia

Gipuzkoa

43.3148927,-1.9985911999999644

Miramar Jauregia

Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia

Gipuzkoa

Sustainable development goals

2030 Agenda da nazioarteko garapenerako agenda berria. Nazio Batuen Erakundeak onartu zuen 2015eko irailean eta giza garapen jasangarriaren aldeko tresna eraginkorra izan nahi du planeta osoan. Haren zutabe nagusiak dira pobrezia errotik desagerraraztea, zaurgarritasunak eta desberdintasunak urritzea, eta jasangarritasuna bultzatzea. Aukera paregabea eskaintzen du mundua 2030. urtea baino lehen aldatzeko eta pertsona guztien giza eskubideak bermatzeko.

Garapen jasangarrirako helburuak

11 - Hiri eta komunitate jasangarriak

Hiriak eta giza asentamenduak inklusiboak, seguruak, erresilienteak eta jasangarriak izatea lortzea. Gai gakoak: sarbidea etxebizitza eta oinarrizko zerbitzu egoki, seguru eta irisgarrietara, garraio sistema egokiak eta jasangarriak, hirigintza inklusiboa, plangintza eta kudeaketa parte hartzailea, kultura eta natura ondarearen babesa, airearen kalitatea, hondakinak, berdeguneak, hiriguneen, hiri inguruen eta landa inguruneen arteko loturak.

Informazio gehiago
11 - Hiri eta komunitate jasangarriak