
Irakurketa eta idazketa. Zailtasunei heltzen
Irakurtzeko eta idazteko trebetasunak garatzearekin lotutako erronkak esploratzeko, ulertzeko eta horiei aurre egiteko diseinatuta dagoen espazioa.
Description
Uda Ikastaro hau irakurtzeko eta idazteko trebetasunak garatzearekin lotutako erronkak esploratzeko, ulertzeko eta horiei aurre egiteko diseinatuta dagoen ikasteko espazioa da. Ikaskuntza eraginkorra sustatzeko eta zailtasunei aurre egin behar dietenei laguntzeko estrategiak aztertuko dira.
Objectifs
Irakurtzeko eta idazteko zailtasunak ulertzea: trebetasun horien garapenean eragina duten faktoreak ezagutzea.
Hainbat kolektiboren beharrei erantzutea: dislexia, disortografia edo ulermenean oztopoak dituzten haurren berezitasunei erantzuteko ekintza inklusiboak diseinatzea eta ezartzea.
Erronkei estrategia eraginkorren bidez heltzea: irakurmena eta idatzizko adierazpena hobetzeko teknikak eta baliabideak aplikatzea, bakoitzaren beharretara egokituta.
Ikaskuntza esanguratsua sustatzea: irakurketan eta idazketan motibazioa eta etengabeko aurrerapena sustatuko dituen hezkuntza ingurunea sortzea.
Activité s'adressant à
- Professeurs
En collaboration avec
Programme
02 07 2025
Erregistroa / Registro
Présentation par la Direction de l’activité
- Ana Ikazuriaga Muniategi | Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza Saila - Berritzegune Nagusiko Hezkuntza Premia Berezien aholkularia
“Irakurmena eta hizkuntza sustatzeko esku-hartze goiztiarra“
- Joana Acha Morcillo | Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU (Psikologia Fakultatea) - Irakasle agregatua
“Garapeneko idazketaren ebaluazioa eta zailtasunen esku-hartze posibleak“
- Irune Ibarra Lizundia | Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU - Irakasle agregatua
Pause
“Ikasteko Zailtasun Espezifikoak eta AGNH goiz detektatzeko proiektua ikastetxearen Irakurketa Estrategiaren barne“
- Jose Angel Penedo Suarez
Table ronde: “Ikasteko Zailtasun Espezifikoak eta AGNH goiz detektatzeko proiektua. Ikastetxeetako esperientziak“
- Ana Ikazuriaga Muniategi | Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza Saila - Berritzegune Nagusiko Hezkuntza Premia Berezien aholkularia (Modérateur)
- Arrate Iriondo Aristondo | CEIP Elgoibar HLHI ikastetxea - Ikasketa burua
- Teresa Galisteo Veloso | Lautada ikastola HLBHIP - Pedagogia Terapeutikoko irakaslea eta aholkularia
- Ainara Ordoqui Illan | CEIP Talaia HLHI - Aholkularia
Pause
“ "Baliabide metodologikoak eskuragarritasunaren zerbitzura"“
- M Izaskun Gutiérrez Antón | Claret Askartza Ikastetxea - Irakaslea eta irakasleen formatzailea teknologian, metodologia aktiboak, ebaluazioa eta LOMLOE
Synthèse
03 07 2025
Présentation par la Direction de l’activité
- Ana Ikazuriaga Muniategi | Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza Saila - Berritzegune Nagusiko Hezkuntza Premia Berezien aholkularia
“Etorri berriak: irakurketa eta idazketa lantzen.“
- Jaione Iturbe Zurbano | Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza Saila - Berritzegune Nagusiko aholkularia
“Irakurketa zailtasunen detekzioa, NeureHizki ebaluaketa tresna berria“
- Nekane Galparsoro Izagirre | Basque Center on Cognition, Brain and Language (BCBL) - NEURE saileko koordinatzailea
Pause
“"Dislexia duten ikasleak. Hezkuntzako esku-hartzerako proposamenak"“
- Aranzazu Elguezabal Biain | DISLEGI - Logopeda, orientatzailea eta formatzailea
Pause
“La enseñanza de idiomas al alumnado con Dislexia “
- Carmen Anderson Noconsta | DISLEGI - Orientatzailea eta formatzailea
Clôture du cours
- Ana Ikazuriaga Muniategi | Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza Saila - Berritzegune Nagusiko Hezkuntza Premia Berezien aholkularia
Directeurs

Ana Ikazuriaga Muniategi
Educación Gobierno vasco
Conférenciers

Joana Acha Morcillo
Universidad del País Vasco UPV/EHU
Joana Acha es profesora en el departamento de procesos psicológicos básicos y su desarrollo de la UPV/EHU y coordinadora de la asignatura de desarrollo cognitivo en el área evolutiva. Se doctoró en el 2009 en la Universidad de Valencia con la tesis “Análisis experimental del efecto de similitud ortográfica y los procesos de codificación de letras durante la lectura”. Ha sido investigadora en la Universidad de Massachusetts Amherst, y en el Basque Centre on Cognition Brain and Language de Donostia. Actualmente se dedica a la investigación sobre los procesos cognitivos implicados en el desarrollo del lenguaje y la lectura, y es profesora de desarrollo cognitivo infantil, neurociencia y dificultades de aprendizaje.

Carmen Anderson Noconsta
Dislegi

Aranzazu Elguezabal Biain

Teresa Galisteo Veloso

Nekane Galparsoro Izagirre
BCBL

M Izaskun Gutiérrez Antón
Irune Ibarra Lizundia
Euskal Herriko Unibertsitatea
EHUko irakaslea Psikologian Lizantziatua 1992 Hezkuntzan Doktoratua 2017

Ana Ikazuriaga Muniategi
Educación Gobierno vasco

Arrate Iriondo Aristondo

Jaione Iturbe Zurbano
Berritzegune

Ainara Ordoqui Illan

Jose Angel Penedo Suarez
Tarifs inscription
Face á Face | jusqu'au 30-06-2025 | jusqu'au 02-07-2025 |
---|---|---|
25,00 EUR | 52,00 EUR | |
- | 74,00 EUR | |
- | 63,00 EUR | |
- | 52,00 EUR | |
- | 63,00 EUR | |
- | 63,00 EUR | |
- | 63,00 EUR | |
- | 63,00 EUR |
Lieu de l'événement
Miramar Palace
Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa
Miramar Palace
Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa