
TopaGune Ikastaroa: Gazteen emantzipazioa hiru zutabe hauetatik abiatuta: etxebizitza, formakuntza eta lana
Jardunaldi honetan, eta betiere gazteen emantzipazioari lotuta, etxebizitzaren, formakuntzaren eta lanaren ardatzak landuko dira. Horrez gain, estrategikoak diren hainbat elementu plazaratuko dira, hala nola parte-hartze espazioak, komunitateak, kultura eta artea.
Description
UPV/EHUko Uda Ikastaroetan aurkezten den jardunaldi honek ia bi urtez eta lau erakunderen bitartez lankidetzan garatu den ekinbat! proiektuari eman nahi dio amaiera. Gipuzkoan bizi diren eta desabantailan dauden gazteen gizarteratzea eta enplegagarritasuna erraztea du helburu proiektuak, eta horretarako, gizartean, komunitatean eta kulturan parte-hartzea sustatzen dituzten testuinguruak sortzeko lanetan aritu dira zenbait entitate 2024 eta 2025 urteetan.
Ikastaro honetan, prozesuan zehar ateratako ondorio eta ikasketak gizarteratu nahi dira, eta desabantaila egoeran dauden gazteekin lan egiten duten profesionalekin batera gaia jorratu. Horretarako, ezagutza, esperientzia eta ikuspuntuak elkarbanatu nahi dira batetik; bestetik, estrategia berriak pentsatu eta diseinatu nahi dira arlo ezberdinetako profesionalen elkarlanaren bitartez; eta azkenik, gazteen emantzipazio prozesuak errazteko sortu den gida partekatuko da gerturatzen diren profesionalen artean.
Jardunaldi honetan, eta betiere gazteen emantzipazioari lotuta, etxebizitzaren, formakuntzaren eta lanaren ardatzak landuko dira. Horrez gain, estrategikoak diren hainbat elementu plazaratuko dira, hala nola parte-hartze espazioak, komunitateak, kultura eta artea.
Hiru ardatz nagusiak - etxebizitza, formakuntza eta lana - atal ezberdinetan banatu dira, eta horietako bakoitza jorratzeko esperientzia ezberdinak jaso nahi dira: maila instituzionaletik batetik, eta kolektibo zaurgarriekin egunerokoan lan egiten duten profesionalen esperientziatik, bestetik. Hitzaldi bakoitzean tartea izango da publikoaren zalantzak edota ikuspuntuak jasotzeko. Ardatz nagusi horiek landu ostean, emantzipazioaz ari garela, berebiziko garrantzia duten beste zenbait aspektutaz hitz egingo da: parte-hartzeaz, ahalduntzeaz eta komunitateaz.
Hitzaldien bidez, esperientzia, hausnarketa eta datuak entzun ostean, entzuleek parte hartzeko dinamika egingo da, gazteen emantzipazio prozesuetan bidelagun izateko elementuak zeintzuk izan beharko lirateken elkarrekin eztabaidatzeko eta estrategia kolektiboak diseinatzen hasteko.
Parte-hartzaile guztiek ekinbat! proiektuan garatu den emantzipaziorako gida eskuratu ahal izango dute, haien ibilbide profesionalean lagungarri izan dakiekelakoan.
Ikastaro hau TopaGune motatakoa izango da. Izen hau, partaidetza maila altuena eragiten duten ikastaroei ematen zaie. Kasu hauetan ikastaroen zuzendariak, UIKko zuzendaritza akademikoak eta ikastaroan erraztatzaile lanak egingo dituen pertsonak elkarrekin diseinatzen dituzte eraginkorrenak izango diren teknikak ikastaroa parte hartzailea izateko. Horrela, ikastaroan parte hartuko duten pertsonek Uda Ikastaro honetan proposatuko diren hausnarketa eta ko-sorkuntza dinamiketan parte hartze aktiboa izango dute.
Objectifs
Desabantailan dauden gazteen enplegagarritasuna sustatzea eta desberdintasunak murrizten laguntzea; horretarako, azken hilabeteetan sortu den Gazteen emantzipaziorako gida aurkeztuko da, zeinetan egoera zaurgarrian dauden gazteentzako baliabide, laguntza eta programa ezberdinak jaso diren.
Gizartearen eragile eraldatzaile gisa autoidentifikatzeko aukerak sortzen dituzten partaidetza ereduak sortzea.
Arlo soziolaboralean, generoari lotutako egiturazko ezberdintasunei erantzutea eta aukerak berdintzen lagunduko duten ekintzak proposatzea; desabantaila egoeran dauden gazteen artean, zailtasun handiagoekin egiten dute topo emakumezkoek. Desabantaila hau murrizteko egin diren proposamenak aurkeztea.
Inklusioari, aukera berdintasunari eta enplegagarritasunari lotutako Gipuzkoako ekosistema indartzea. Horregatik, jardunaldian egingo diren hitzaldiak bi ikuspuntu ezberdinetatik partekatzeaz gain, amaierako lansaioan parte-hartze dinamika egingo da, guztion artean proposamen eta lan lerro berriak lantzeko.
Activité s'adressant à
- Public en général
- Étudiants universitaires
- Étudiants non universitaires
- Professionnels
Programme
15 09 2025
Erregistroa
Présentation par la Direction de l’activité
- Estibaliz Beraza Sorarrain | Zabalduz Kooperatiba - Jardueraren zuzendaritza
“Gazteen emantzipazioa hiru zutabee hauetatik abiatuta: etxebizitza, ikasketak eta lana. Sortutako gidaren aurkezpena eta erronka nagusien kontestualizazioa “
- Izena Zehazteke | Zabalduz Kooperatiba - BATZEN programako koordinatzailea eta Gazteen emantzipaziorako gidaren sustatzaileetako bat
- Izena Zehasteke | Sorginlore - EKIN BAT proiektuaren koordinatzailea eta Sorginlore Elkarteko langilea
“Enplegurako mugak eta oztopoak: begirada kuantitatibo eta kualitatiboa“
- Ander Rodríguez Lejarza | Lanbide - Inklusio zerbitzuko arduraduna
- Jennifer Alonso Fernández | Zabalduz Kooperatiba - Enplegu teknikaria - ibilbide partekatuak eta BATZEN programa
“Hezkuntza eta emantzipazioa: gazteen errealitatea helduarorako trantsizioan“
- Joana Miguelena Torrado | UPV/EHU
Kafea
“La trampa de la vivienda: juventud y desigualdad ante la emancipación“
- Daniel Sorando Ortín | Universidad de Zaragoza
“Aurrera Eginez: Migratzaile gazteen helduaratzea errazteko praktika, ikuspegi eta politika-gomendioak Europan“
- Imanol Legarda Díaz-Aguado | PICUM (Participer via le zoom)
“Zeharkako elementuak zentrora: parte-hartze prozesuen garrantzia“
- Assumpta Ayerdi Olaizola | Sorginlore - EKIN BAT proiektuaren koordinatzailea eta Sorginlore Elkarteko langilea
- Zaira García Dafonte | Sorginlore - Sorginlore Elkarteko pedagoga eta parte-hartze prozesuen dinamizaitzaile
“TOPAGUNE: Lan saio dinamikoa: gazteen emantzipazio prozesuetarako estrategia berriak eraiki“
- Prometea | Prometea
Clôture du cours
Sintesia eta itxiera
- Estibaliz Beraza Sorarrain | Zabalduz Kooperatiba - Jardueraren zuzendaritza
Directeurs

Estibaliz Beraza Sorarrain
Zabalduz Koop.Elk
Conférenciers

Jennifer Alonso Fernández
Sutargi

Assumpta Ayerdi Olaizola
Sorginlore Gizarte Elkartea

Estibaliz Beraza Sorarrain
Zabalduz Koop.Elk

Zaira García Dafonte
Sorginlore Gizarte Elkartea

Imanol Legarda Díaz-Aguado
SOS Racismo

Joana Miguelena Torrado
UPV/ehu

Prometea

Ander Rodríguez Lejarza
Lanbide-Servicio Vasco de Empleo

Daniel Sorando Ortín

Izena Zehasteke

Izena Zehazteke
Tarifs inscription
Face á Face | jusqu'au 15-09-2025 |
---|---|
8,00 EUR |
En ligne en direct | jusqu'au 15-09-2025 |
---|---|
8,00 EUR |
Lieu de l'événement
Miramar Palace
Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa
Miramar Palace
Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa
Objectifs de développement durable
Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.
L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.

4 - Éducation de qualité
Veiller à ce que tous puissent suivre une éducation de qualité dans des conditions d’équité et promouvoir les possibilités d’apprentissage tout au long de la vie. Questions clés : enseignement gratuit, équitable et de qualité, accès égalitaire à une formation supérieure, éducation au développement durable, des installations éducatives adaptées aux personnes handicapées, cadres d’apprentissage sûrs, exempts de violence, inclusifs et efficaces.
Plus d'informations
5 - Égalité entre les sexes
Réaliser l’égalité des sexes et autonomiser toutes les femmes et les filles. Questions clés : fin de toutes les formes de discrimination et de violence, reconnaissance des soins et le travail domestique non rémunéré, responsabilité partagée, égalité des chances, participation pleine et effective, droits reproductifs, égalité des droits aux ressources économiques, ainsi qu’à l’accès à la terre, à d’autres biens et à la propriété.
Plus d'informations
10 - Réduction des inégalités
Réduire les inégalités entre les pays et en leur sein. Questions clés : promotion de l'intégration sociale, économique et politique de toutes les personnes, égalité des chances, politiques fiscales, salariales et de protection sociale pour l'égalité, migration et politiques migratoires, aide publique au développement, réglementation et surveillance des institutions et marchés financiers mondiaux.
Plus d'informations
17 - Partenariats pour la réalisation des objectifs
Renforcer les moyens de mettre en œuvre et dynamiser le partenariat mondial pour le développement durable. Questions clés : mobilisation de ressources, consacrer 0,7 % du PIB à l'aide officielle aux pays en développement, dette extérieure, finances, coopération en matière technologique et d'innovation, technologies écologiquement rationnelles, création de capacités, système de commerce multilatéral universel, cohérence réglementaire et institutionnelle, disponibilité des données, suivi, indicateurs et reddition de comptes.
Plus d'informations