Education
Linguistique et littérature
Cours d'été
Hizkuntza Proiektuak ikas-egoeren markoan

Hizkuntza Proiektuak ikas-egoeren markoan

15.Sep - 15. Sep, 2025 Cod. H16-25

Uda Ikastaro honetan, ikastetxeetan komunikazio gaitasunaren irakaskuntza ikuspegi integral eta pragmatikotik diseinatu ahal izateko gakoak eskainiko dira.

Description

EAEren Hezkuntza Legeak eta gure kurrikulum ezberdinek aspalditik zehazten dute hizkuntza trebakuntzaren helburua komunikatzeko gaitasuna dela, eta gaitasun hori eleanitza izan behar dela ezinbestean. Komunikaziorako gaitasun hori garatzeko, legeetan ere jasota dago nolakoa izan beharko litzatekeen ildo metodologikoa: ekintzetara bideratutako irakaskuntza, eta ikas-egoeretan oinarritutakoa.

Planteamentu didaktiko hau guztiz bat dator Interakzionismo Soziodiskurtsiboak aspaldi proposatu izan dituen hizkuntzen irakaskuntzarako oinarri didaktikoekin, eta Uda Ikastaro honetan planteamendu horren eta ikas egoeren proposamenaren arteko lotura zuzenak erakutsi eta aztertuko dira, ikastetxeetan komunikazio gaitasunaren irakaskuntza ikuspegi integral eta pragmatikotik diseinatu ahal izateko.

Lire la suite

Objectifs

EAEko hezkuntza curriculumak zehazten dituen ikas-egoerak Lehen Hezkuntzako geletara eramateko bideak proposatzea.

Gure lurraldeko hizkuntza ofizialak eta atzerriko hizkuntzak gainerako arloekin integratzeko proiektu integraletan trebatzea.

Activité s'adressant à

  • Étudiants universitaires
  • Professeurs

En collaboration avec

  • Eusko Jaurlaritza. Kultura saila

Programme

15 09 2025

09:00 - 09:15

Registro

09:15 - 09:25

Présentation par la Direction de l’activité

  • Roberto Mielgo Merino | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
09:30 - 10:30

“Hizkuntza komunikaziorako konpetentzia ikas-egoeren markoan“

  • Jaione Ibarra Atutxa | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
  • Agurtzane Lauzirika Zugazaga | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
10:30 - 11:30

“Konpetentzia eleaniztuna eta Hizkuntzen Trataera Bateratua “

  • Roberto Mielgo Merino | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
11:30 - 12:00

Pause

12:00 - 13:00

“Arlo eta hizkuntzen arteko irakaskuntza integraturantz“

  • Itxaso Vazquez Villa | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
13:00 - 14:00

TALDE LANA-Komunikazio proiektuak eta ikas-egoerak aztertu, moldatu, egokitu edota proposatu

14:00 - 14:15

Clôture du cours

  • Agurtzane Lauzirika Zugazaga | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea

Directeurs

Agurtzane Lauzirika Zugazaga

BAM-Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola

Escuela Universitaria de magisterio (BAM) Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura Licenciada en Filología Hispánica por la Universidad de Deusto(1990). Habiendo realizado Estudios Avanzados (DEA) en el ámbito de la Psicodidáctica en la UPV (2009). Los intereses por los que me he regido a lo largo de mi trayectoria profesional son, por un lado, la interacción en el aula desde las perspectiva directamente ligada a la implementación en el aula y,por otro, la adquisición de la habilidad lectora, desde una perspectiva más constructivista, para desarrollar en los alumnos de primaria (sobretodo) la competencia de la comprensión de textos escritos. Toda esta labor la desarrollo, como titular, en la Escuela Universitaria de Magisterio en los grados de Educación Infantil y Educación Primaria. Las tareas docentes están directamente ligadas al campo de la Didáctica de la Lengua. ARTÍCULOS EN REVISTAS Ocio, B., Lauzirika, A.& Landajo, M.C., Torrontegui, A. (2003). Evaluar la expresió

Conférenciers

Jaione Ibarra Atutxa

Agurtzane Lauzirika Zugazaga

BAM-Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola

Escuela Universitaria de magisterio (BAM) Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura Licenciada en Filología Hispánica por la Universidad de Deusto(1990). Habiendo realizado Estudios Avanzados (DEA) en el ámbito de la Psicodidáctica en la UPV (2009). Los intereses por los que me he regido a lo largo de mi trayectoria profesional son, por un lado, la interacción en el aula desde las perspectiva directamente ligada a la implementación en el aula y,por otro, la adquisición de la habilidad lectora, desde una perspectiva más constructivista, para desarrollar en los alumnos de primaria (sobretodo) la competencia de la comprensión de textos escritos. Toda esta labor la desarrollo, como titular, en la Escuela Universitaria de Magisterio en los grados de Educación Infantil y Educación Primaria. Las tareas docentes están directamente ligadas al campo de la Didáctica de la Lengua. ARTÍCULOS EN REVISTAS Ocio, B., Lauzirika, A.& Landajo, M.C., Torrontegui, A. (2003). Evaluar la expresió

Roberto Mielgo Merino

Itxaso Vazquez Villa

Tarifs inscription

Face á Facejusqu'au 30-06-2025jusqu'au 15-09-2025
25,00 EUR29,00 EUR
- 41,00 EUR
- 35,00 EUR
- 29,00 EUR
- 35,00 EUR
- 35,00 EUR

Lieu de l'événement

Bizkaia

43.268446,-2.9377948999999717

Bizkaia

Objectifs de développement durable

Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.

L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.

Objetics de développement durable

4 - Éducation de qualité

Veiller à ce que tous puissent suivre une éducation de qualité dans des conditions d’équité et promouvoir les possibilités d’apprentissage tout au long de la vie. Questions clés : enseignement gratuit, équitable et de qualité, accès égalitaire à une formation supérieure, éducation au développement durable, des installations éducatives adaptées aux personnes handicapées, cadres d’apprentissage sûrs, exempts de violence, inclusifs et efficaces.

Plus d'informations
4 - Éducation de qualité