
Hizkuntza Proiektuak ikas-egoeren markoan
Uda Ikastaro honetan, ikastetxeetan komunikazio gaitasunaren irakaskuntza ikuspegi integral eta pragmatikotik diseinatu ahal izateko gakoak eskainiko dira.
Description
EAEren Hezkuntza Legeak eta gure kurrikulum ezberdinek aspalditik zehazten dute hizkuntza trebakuntzaren helburua komunikatzeko gaitasuna dela, eta gaitasun hori eleanitza izan behar dela ezinbestean. Komunikaziorako gaitasun hori garatzeko, legeetan ere jasota dago nolakoa izan beharko litzatekeen ildo metodologikoa: ekintzetara bideratutako irakaskuntza, eta ikas-egoeretan oinarritutakoa.
Planteamentu didaktiko hau guztiz bat dator Interakzionismo Soziodiskurtsiboak aspaldi proposatu izan dituen hizkuntzen irakaskuntzarako oinarri didaktikoekin, eta Uda Ikastaro honetan planteamendu horren eta ikas egoeren proposamenaren arteko lotura zuzenak erakutsi eta aztertuko dira, ikastetxeetan komunikazio gaitasunaren irakaskuntza ikuspegi integral eta pragmatikotik diseinatu ahal izateko.
Objectifs
EAEko hezkuntza curriculumak zehazten dituen ikas-egoerak Lehen Hezkuntzako geletara eramateko bideak proposatzea.
Gure lurraldeko hizkuntza ofizialak eta atzerriko hizkuntzak gainerako arloekin integratzeko proiektu integraletan trebatzea.
Activité s'adressant à
- Étudiants universitaires
- Professeurs
En collaboration avec
Programme
15 09 2025
Registro
Présentation par la Direction de l’activité
- Roberto Mielgo Merino | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
“Hizkuntza komunikaziorako konpetentzia ikas-egoeren markoan“
- Jaione Ibarra Atutxa | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
- Agurtzane Lauzirika Zugazaga | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
“Konpetentzia eleaniztuna eta Hizkuntzen Trataera Bateratua “
- Roberto Mielgo Merino | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
Pause
“Arlo eta hizkuntzen arteko irakaskuntza integraturantz“
- Itxaso Vazquez Villa | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
TALDE LANA-Komunikazio proiektuak eta ikas-egoerak aztertu, moldatu, egokitu edota proposatu
Clôture du cours
- Agurtzane Lauzirika Zugazaga | Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola, BAM - Irakaslea
Directeurs

Agurtzane Lauzirika Zugazaga
BAM-Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola
Escuela Universitaria de magisterio (BAM) Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura Licenciada en Filología Hispánica por la Universidad de Deusto(1990). Habiendo realizado Estudios Avanzados (DEA) en el ámbito de la Psicodidáctica en la UPV (2009). Los intereses por los que me he regido a lo largo de mi trayectoria profesional son, por un lado, la interacción en el aula desde las perspectiva directamente ligada a la implementación en el aula y,por otro, la adquisición de la habilidad lectora, desde una perspectiva más constructivista, para desarrollar en los alumnos de primaria (sobretodo) la competencia de la comprensión de textos escritos. Toda esta labor la desarrollo, como titular, en la Escuela Universitaria de Magisterio en los grados de Educación Infantil y Educación Primaria. Las tareas docentes están directamente ligadas al campo de la Didáctica de la Lengua. ARTÍCULOS EN REVISTAS Ocio, B., Lauzirika, A.& Landajo, M.C., Torrontegui, A. (2003). Evaluar la expresió
Conférenciers

Jaione Ibarra Atutxa

Agurtzane Lauzirika Zugazaga
BAM-Begoñako Andra Mari Irakasleen Unibertsitate Eskola
Escuela Universitaria de magisterio (BAM) Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura Licenciada en Filología Hispánica por la Universidad de Deusto(1990). Habiendo realizado Estudios Avanzados (DEA) en el ámbito de la Psicodidáctica en la UPV (2009). Los intereses por los que me he regido a lo largo de mi trayectoria profesional son, por un lado, la interacción en el aula desde las perspectiva directamente ligada a la implementación en el aula y,por otro, la adquisición de la habilidad lectora, desde una perspectiva más constructivista, para desarrollar en los alumnos de primaria (sobretodo) la competencia de la comprensión de textos escritos. Toda esta labor la desarrollo, como titular, en la Escuela Universitaria de Magisterio en los grados de Educación Infantil y Educación Primaria. Las tareas docentes están directamente ligadas al campo de la Didáctica de la Lengua. ARTÍCULOS EN REVISTAS Ocio, B., Lauzirika, A.& Landajo, M.C., Torrontegui, A. (2003). Evaluar la expresió

Roberto Mielgo Merino

Itxaso Vazquez Villa
Tarifs inscription
Face á Face | jusqu'au 30-06-2025 | jusqu'au 15-09-2025 |
---|---|---|
25,00 EUR | 29,00 EUR | |
- | 41,00 EUR | |
- | 35,00 EUR | |
- | 29,00 EUR | |
- | 35,00 EUR | |
- | 35,00 EUR |
Lieu de l'événement
Bizkaia
Bizkaia
Objectifs de développement durable
Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.
L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.

4 - Éducation de qualité
Veiller à ce que tous puissent suivre une éducation de qualité dans des conditions d’équité et promouvoir les possibilités d’apprentissage tout au long de la vie. Questions clés : enseignement gratuit, équitable et de qualité, accès égalitaire à une formation supérieure, éducation au développement durable, des installations éducatives adaptées aux personnes handicapées, cadres d’apprentissage sûrs, exempts de violence, inclusifs et efficaces.
Plus d'informations