Irakaskuntzarako bideoak pausoz pauso sortzen

Irakaskuntzarako bideoak pausoz pauso sortzen

01.Feb - 21. Mar, 2021 Cód. @2-21

Descripción

Este Curso tiene homologación del Dpto. de Educación del Gobierno Vasco para el profesorado no universitario (cód. homologación 2068170037) así como homologación del Departamento de Educación del Gobierno de Navarra como formación permanente para profesorado.

En la enseñanza, las exposiciones en vídeo se han convertido en una herramienta habitual. Ofrecen la imagen, la voz y el texto juntos y son ideales para tutoriales cortos. Se utilizan mayormente en cursos online o en cursos MOOC, pero no sólo en ellos, ya que el vídeo es una vía para transmitir información de forma sencilla.

En este curso se proporcionarán directrices y daremos a conocer herramientas sencillas para la creación de vídeos. Con estas aplicaciones se visualizarán todos los pasos necesarios para la creación de vídeos: al finalizar el curso, el alumno/a habrá creado un video que podrá utilizar en su contexto educativo.

Leer más

Objetivos

Ikus entzunezko ekoizpen batek dituen arloak ezagutzea eta hezkuntzarako egokiak diren bideoak sortzeko irizpide egokiak eraikitzea/garatzea.

Konpetentzia digitalaren DIGCOMP markoak jasotzen duen egile eskubide eta lizentzien inguruko ezagutza eta sensibilizazioa garatzea.

Bideo ekoizpenak dituen 3 pausoez jabetzea: pre-ekoizpena, ekoizpena eta post-ekoizpena.

Bideoak sortzeko eta editatzeko aplikazioen ezagutzan sakontzea.

Nork bere hezkuntza-testuingururako bideo bat sortzea.

Pentsamendu kritikoa lantzea eta norberaren ikaskuntza prozesuaren protagonista aktiboa izatea.

Leer más

Público objetivo al que está dirigida la actividad

  • Alumnado universitario
  • Estudiantes no universitarios
  • Profesorado
  • Profesionales
  • Público en general
  • Bideo didaktikoak sortzen ikasteko interesa duen edonorentzako

Metodología

Aprendizaje basado en proyectos.

Programa

01-02-2021 / 07-02-2021

Sarrera + irizpideak

Erronka aurkeztu.

Irakaskuntzarako bideoak: irizpideak eta gomendiak.

Irakaskuntzarako bideoak ebaluatzeko errubrika.

Zuzeneko online saioa otsailaren 1ean, 18:30-19:30

08-02-2021 / 14-02-2021

Lizentziak

Baliabide bankuak. Egile eskubide eta lizentziak.

15-02-2021 / 21-02-2021

Gidoia

Bideoak egiteko oinarrizko lana: gidoia idaztea

22-02-2021 / 28-02-2021

Online tresnak

Bideoak egiteko online tresnak.

01-03-2021 / 07-03-2021

Bideo editoreak

Bideo editoreak: ekoizpenak.

08-03-2021 / 14-03-2021

Erronka ebatzi + autoebaluazioa

Erronka ebatzi.

Irakaskuntzarako bideoak ebaluatzeko errubrika aplikatuz ebaluazioa.

Autoebaluazioa.

Zuzeneko online saioa martxoaren 8an, 17:00-18:00

15-03-2021 / 21-03-2021

Koebaluazioa eta ebaluazioa

Koebaluazioa bideratu. Irakaslearen feedbacka jaso eta ebaluazioa.

Ikastaroa ixteko astea da.

Zuzeneko online saioa martxoaren 19an, 17:00-18:00

Directores

Josune Aranguren Mujika

Ikton

Legelari eta ekonomialaria da formakuntzaz (Deustuko unibertsitatea, 2005) eta profesionalki enpresa kudeaketara lotua egon da beti. Enpresa kudeaketan masterduna da (Mondragon unibertsitateko MBA, 2011). IKT ON Hezkuntza-aholkularitzako bazkide sortzailea da eta kontuen kudeaketaz arduratzen da batez ere, erakunde eta ikastetxeetako zuzendaritza taldeekin harremanetan. IKT ON-eko irakasle-taldearen koordinatzaile eta arduraduna da. Bere egitekoen artean gustukoen duena, ikastetxeetako formakuntza-plangintzak antolatu eta bertan eman beharreko formakuntza-saioak zuzentzea da.

Ponentes

Garazi Zabaleta Mendizabal

Telekomunikazio ingeniaritzan graduatua ikus-entzunezko espezialitatean (NUP, Iruñea, 2010). Webguneen programazio eta diseinuan masterduna (CEI, Madril 2012). Teknologian ez ezik Hezkuntzan betidanik izan duenez interesa, Pedagogia ikasketetan jardun du (UHUN, 2016-2019). Musikaria da, Musika Konposizioan graduatua (CSMN, Nafarroa, 2019) eta betidanik eman dio garrantzia norberaren sorkuntza bidea aurkitzeari nahiz bizitzarekiko begirada holistiko bat mantentzeari. Aniztasunaren aberritik, irakasteko ikasten jakitea eta eredu izatea zein garrantzitsua den transmititzen saiatzen da.