Haur Literatura Lantegia (0-8 arte)

04.Uzt - 06.Uzt

Kod. L2-17

Erabilgarritasuna kalkulatzen...

Online matrikula

Ezin bazenu matrikula online egin, inprimakia honoko estekan jeitsi dezakezu eta epostaz bidali edota bulegoetan aurkeztu: Inprimakia ikusi

Itxarote zerrenda
Data gaindituta

Haur Literaturak sostengatzen du haurraren garapen emozionala eta intelektuala, neurri handi batean; gainera, irakurketa sustatzeko baliabide paregabea omen da eta hizkuntzaren kalitatea hobetzen omen du... Onura guzti horiek ordea, ez dira atzemango Haur Literaturaren erabilpen sistematizatu batean baino.

· Lantegian Haur Literatura sistematizatzeko irizpideak aztertuko dira: zer, zergatik eta nola?

· Poesia eta ipuin adibideak eta baliabideak aztertuko dira.

· Proposamen zehatzak gauzatuko dira elkar lanean.

Helburuak

Biologia oinarrian, haurraren garapen kognitiboa erabat loturik agertzen da poesiaren ezaugarri nagusiekin: erritmoa, soinua eta doinua.

Azalpenean lotura horien izaera eta garrantzia aztertzen dira.

Euskal haur literatura moldez molde, egokitzen zaio haurraren garapenari, gainontzeko hizkuntzetan bezalaxe.

Egitura poetikoen erabilpenean oinarrituko da sormen proposamena.

Erritoak oinarri, gizakiaren bilakaeraren isla bihurtzen dira ipuinak.

Pertsonaren bilakaerara egokitzen dira ipuinak: gatazkaz gatazka, haurraren barne korapiloak askatzeko eredu egokiak eskainiz.

Tradiziozko ipuinen moldaketak.

Ipuin kontaketak eta irakurketak.

Album ilustratuen kontaketak.

  • Tailerra
    • Hezkuntza
    • Literatura eta hizkuntzalaritza
  • 04.Uzt - 06.Uzt
  • Donostiako Haur Liburutegia
  • Euskara
  • Web
  • Youtube
  • PDFa eskuratu