Educación
Ciencia y Tecnología
Curso de verano
Ebaluazio hezitzaile eta hezigarria; Adimen Artifiziala erraztatzaile gisa: estrategia digitalak, tradizionalak eta etikoak EAEko curriculum dekretuen markoan

Ebaluazio hezitzaile eta hezigarria; Adimen Artifiziala erraztatzaile gisa: estrategia digitalak, tradizionalak eta etikoak EAEko curriculum dekretuen markoan

26.Jun - 27. Jun, 2025 Cód. H05-25

Siendo la evaluación la clave para transformar la educación, esta formación se presenta con un marco propio y unificado en la CAV para todo agente implicado, entendiendo la Inteligencia Artificial como un medio y una oportunidad de evaluación.

Descripción

El objetivo de este Curso de Verano de la UPV/EHU es tratar las posibilidades que ofrece la Inteligencia Artificial para crear una evaluación inclusiva, accesible, equitativa y de calidad, dentro del marco educativo y educativo de la evaluación.

Se profundizará en las aplicaciones éticas de la Inteligencia Artificial y en las posibilidades de herramientas.

Objetivos

Desarrollar habilidades de evaluación en contextos digitales y no digitales alineados con el currículo actual.

Conocer y aplicar herramientas de Inteligencia Artificial que refuercen y simplifiquen las tareas docentes en la evaluación.

Diseñar estrategias de evaluación innovadoras que incluyan IA, herramientas digitales y métodos tradicionales.

Reflexionar sobre la ética, la equidad y los retos del uso de la IA en la evaluación educativa.

Capacitar el profesorado en el uso de la IA para ayudar a personalizar la evaluación y generar informes.

Leer más

Público objetivo al que está dirigida la actividad

  • Alumnado universitario
  • Profesorado
  • Profesionales
  • Asesores de educación

Colabora

  • Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza saila
  • Eusko Jaurlaritza. Kultura saila
  • Ikasiz-hezi

Programa

26-06-2025

09:15 - 09:25

Presentación por parte de la Dirección de la actividad

  • Ane Lizeaga Zabalegi | Berritzegune Nagusia - Aholkularia
09:30 - 13:30

“EAEko ebaluazio markoa: legetik praktikara.“

  • Asier Ibeas Sacristan | Berritzegune Nagusia - Aholkularia
  • Ane Lizeaga Zabalegi | Berritzegune Nagusia - Aholkularia
  • Roberto Pastor Remiro | Berritzegune Nagusia - Aholkularia

27-06-2025

09:30 - 13:30

“Diseinua eta inplementazioa. Baliabideak eta metodologia.“

  • Asier Ibeas Sacristan | Berritzegune Nagusia - Aholkularia
  • Ane Lizeaga Zabalegi | Berritzegune Nagusia - Aholkularia
  • Roberto Pastor Remiro | Berritzegune Nagusia - Aholkularia

Directoras/es

Asier Ibeas Sacristan

Berritzegune Nagusia

Berritzegune Nagusia – EAEko Hezkuntza Saila Lehen Mailako Heziketarako Irakaslea ikasketetan Diplomatua (EHU-UPV, 2012) eta Lehen Mailako Heziketarako Ingeleseko Irakaslea ikasketetan Gradutua (UPSA, 2013) da. EAEko askotariko HLHItan irakasle, koordinatzaile eta Berrikuntza Arduraduna (BeA) izan ondoren, 2024 geroztik, Berritzegune Nagusiko digitalizazio eta berrikuntza tekno-pedagogikoaren aholkularitzan dihardu; zehazki, Future Clasroom Lab proiektua oinarri duen IkasLab ekimena EAEko HLHI eta BHI ikastetxe ezberdinak pilotatzen. Espazioa hirugarren hezitzaile gisa erabiliz eta teknologiak baliatuz, irakaskuntza ikaskuntza prozesuak hobetzeko eta inklusiboago egiteko helburuarekin. Bestalde, eragile ezberdinei, eraldaketa estrategietan eta trantsizio prozesuetan aholkuaritza eskaini izan du arlor ezberdinetan, hala nola, ebaluazio global konpetentzialetan, materialgintzan, formakuntzan zein metodologia aktiboetan.

Ponentes

Asier Ibeas Sacristan

Berritzegune Nagusia

Berritzegune Nagusia – EAEko Hezkuntza Saila Lehen Mailako Heziketarako Irakaslea ikasketetan Diplomatua (EHU-UPV, 2012) eta Lehen Mailako Heziketarako Ingeleseko Irakaslea ikasketetan Gradutua (UPSA, 2013) da. EAEko askotariko HLHItan irakasle, koordinatzaile eta Berrikuntza Arduraduna (BeA) izan ondoren, 2024 geroztik, Berritzegune Nagusiko digitalizazio eta berrikuntza tekno-pedagogikoaren aholkularitzan dihardu; zehazki, Future Clasroom Lab proiektua oinarri duen IkasLab ekimena EAEko HLHI eta BHI ikastetxe ezberdinak pilotatzen. Espazioa hirugarren hezitzaile gisa erabiliz eta teknologiak baliatuz, irakaskuntza ikaskuntza prozesuak hobetzeko eta inklusiboago egiteko helburuarekin. Bestalde, eragile ezberdinei, eraldaketa estrategietan eta trantsizio prozesuetan aholkuaritza eskaini izan du arlor ezberdinetan, hala nola, ebaluazio global konpetentzialetan, materialgintzan, formakuntzan zein metodologia aktiboetan.

Ane Lizeaga Zabalegi

Berritzegune Nagusia - EAEko Hezkuntza Saila Elektronikan ingeniari teknikoa (EHU-UPV, 2008). Bigarren Hezkuntzako masterra (UNIR, 2014). Proiektu elektrikoen diseinuan eta obren jarraipenean arduradun gisa hasi zen lanean. Hezkuntza-munduan 2010. urtean hasi zen, bigarren hezkuntzan eremu zientifiko-teknologikoan eta lanbide heziketan eskolak ematen. Horrez gain, kalitateko arduradun izan da hainbat ikasturtetan. 2018. urtean teknologia arloko irakasle gisa hasi zen eskola publikoan. IKT arduradun izan da bi ikasturtez eta ziberbizikidetza sustatzeko lanetan aritu da. Ildo horretatik, bai eta bizikidetzaren ikuspegitik hainbat jardunalditan parte hartu du. 2023. urtea geroztik, Berritzegune Nagusiko aholkularia da, digitalizazioa eta berrikuntza tekno-pedagogikoko esparruan. Ikasturte honetan, ADI eskolako koordinatzaile aritu da, bereziki. Proiektu horren helburua ikastetxeetan pentsamendu konputazionala, programazioa eta robotika sustatzea izan da. Gainera, matematikarako errefortzu-programetan aritu da (Indartuz 4 programa eta PISA probaren prestaketa).

Roberto Pastor Remiro

Berritzegune Nagusia - EAEko Hezkuntza Saila Industria-ingeniaritzan eta informazio geografikoaren teknologietan (GIS) eta hezkuntza-arloan ibilbide sendoa duen profesionala da. Gaur egun, aholkularia da Berritzegune Nagusian, eta aholkulari digital gisa jardun du 2022-2024 ikasturteetan, hezkuntza-teknologien integrazioa sustatuz. Hezkuntzan, Matematikako irakasle izan da Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan 2016tik. Aurretik, profesional independente gisa lan egin zuen GIS aholkularitzan hamarkada bat baino gehiagoz, hirigintza, ingurumen, hiri-mantentze, kartografia digital eta geomarketineko proiektuak garatuz. Administrazio publikoan eta fabrikazio-industrian ere egin du lan teknikari gisa: bulego teknikoan, laguntza teknikoan eta esportazioan. Espezialista da kanpo-merkataritzan, nazioarteko marketinean eta digitalizazioan.

Lugar

Palacio Miramar

Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián

Gipuzkoa

43.3148927,-1.9985911999999644

Palacio Miramar

Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián

Gipuzkoa

Objetivos de desarrollo sostenible

Desde UIK queremos aportar a la consecución de los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) 2030. Para ello, hemos identificado a qué objetivos contribuyen nuestros programas. Puedes consultar los objetivos a continuación.

La Agenda 2030 es la nueva agenda internacional de desarrollo que se aprobó en septiembre de 2015 en el seno de Naciones Unidas. Esta Agenda pretende ser un instrumento para la lucha a favor del desarrollo humano sostenible en todo el planeta, cuyos pilares fundamentales son la erradicación de la pobreza, la disminución de las vulnerabilidades y las desigualdades, y el fomento de la sostenibilidad. Es una oportunidad única para transformar el mundo antes del 2030 y garantizar los derechos humanos para todas las personas. Esta agenda marca 17 objetivos.

Objetivos de desarrollo sostenible

4 - Educación de calidad

Garantizar una educación inclusiva y equitativa de calidad y promover oportunidades de aprendizaje permanente para todas las personas. Cuestiones clave: enseñanza gratuita, equitativa y de calidad, acceso igualitario a formación superior, educación para el desarrollo sostenible, instalaciones educativas adecuadas para personas con discapacidad, entornos de aprendizajes seguros, no violentos, inclusivos y eficaces.

Más información
4. Educación de calidad