Hezkuntza
Zientzia eta Teknologia
Uda ikastaroa
Ebaluazio hezitzaile eta hezigarria; Adimen Artifiziala erraztatzaile gisa: estrategia digitalak, tradizionalak eta etikoak EAEko curriculum dekretuen markoan

Ebaluazio hezitzaile eta hezigarria; Adimen Artifiziala erraztatzaile gisa: estrategia digitalak, tradizionalak eta etikoak EAEko curriculum dekretuen markoan

Eka. 26 - 27. Eka, 2025 Kod. H05-25

Ebaluazioa hezkuntza eraldatzeko giltza izanik, eragile guztiontzako EAEko marko propio eta bateratu batek jantziko du formakuntza hau, Adimen Artifiziala ere ebaluatzeko baliabide eta aukera gisa ulertuz.

Azalpena

Ebaluazioaren marko hezitzaile eta hezigarriaren baitan, irakasleoi ebaluazio inklusibo, irisgarri, bidezko eta kalitatezkoa sortzeko Adimen Artifizialak ematen dituen aukerak jorratzea da Uda Ikastaro honen helburua.

Hala, Adimen Artifizialaren aplikazio etikoak eta erreminten aukeretan sakonduko da.

Helburuak

Egungo curriculumarekin lerrokatutako testuinguru digitaletan eta ez digitaletan ebaluatzeko trebetasunak garatzea.
 

Ebaluazioan irakaskuntza lanak indartuko eta sinplifikatuko dituzten Adimen Artifizialeko tresnak ezagutzea eta aplikatzea.

AA, tresna digitalak eta metodo tradizionalak barne hartzen dituzten ebaluazio estrategia berritzaileak diseinatzea.

Hezkuntza ebaluazioan AA erabiltzearen etikari, ekitateari eta erronkei buruz hausnartzea.

Irakasleak gaitzea AA erabil dezaten ebaluazioa pertsonalizatzeko eta txostenak sortzen laguntzeko.

Irakurri gehiago

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikaslea
  • Irakasleak
  • Profesionalak
  • Asesores de educación

Lankidetza

  • Eusko Jaurlaritza. Hezkuntza saila
  • Eusko Jaurlaritza. Kultura saila
  • Ikasiz-hezi

Programa

2025-06-26

09:15 - 09:25

Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena

  • Ane Lizeaga Zabalegi | Berritzegune Nagusia - Aholkularia
09:30 - 13:30

“EAEko ebaluazio markoa: legetik praktikara.“

  • Asier Ibeas Sacristan | Berritzegune Nagusia - Aholkularia
  • Ane Lizeaga Zabalegi | Berritzegune Nagusia - Aholkularia
  • Roberto Pastor Remiro | Berritzegune Nagusia - Aholkularia

2025-06-27

09:30 - 13:30

“Diseinua eta inplementazioa. Baliabideak eta metodologia.“

  • Asier Ibeas Sacristan | Berritzegune Nagusia - Aholkularia
  • Ane Lizeaga Zabalegi | Berritzegune Nagusia - Aholkularia
  • Roberto Pastor Remiro | Berritzegune Nagusia - Aholkularia

Zuzendariak

Asier Ibeas Sacristan

Berritzegune Nagusia

Berritzegune Nagusia – EAEko Hezkuntza Saila Lehen Mailako Heziketarako Irakaslea ikasketetan Diplomatua (EHU-UPV, 2012) eta Lehen Mailako Heziketarako Ingeleseko Irakaslea ikasketetan Gradutua (UPSA, 2013) da. EAEko askotariko HLHItan irakasle, koordinatzaile eta Berrikuntza Arduraduna (BeA) izan ondoren, 2024 geroztik, Berritzegune Nagusiko digitalizazio eta berrikuntza tekno-pedagogikoaren aholkularitzan dihardu; zehazki, Future Clasroom Lab proiektua oinarri duen IkasLab ekimena EAEko HLHI eta BHI ikastetxe ezberdinak pilotatzen. Espazioa hirugarren hezitzaile gisa erabiliz eta teknologiak baliatuz, irakaskuntza ikaskuntza prozesuak hobetzeko eta inklusiboago egiteko helburuarekin. Bestalde, eragile ezberdinei, eraldaketa estrategietan eta trantsizio prozesuetan aholkuaritza eskaini izan du arlor ezberdinetan, hala nola, ebaluazio global konpetentzialetan, materialgintzan, formakuntzan zein metodologia aktiboetan.

Hizlariak

Asier Ibeas Sacristan

Berritzegune Nagusia

Berritzegune Nagusia – EAEko Hezkuntza Saila Lehen Mailako Heziketarako Irakaslea ikasketetan Diplomatua (EHU-UPV, 2012) eta Lehen Mailako Heziketarako Ingeleseko Irakaslea ikasketetan Gradutua (UPSA, 2013) da. EAEko askotariko HLHItan irakasle, koordinatzaile eta Berrikuntza Arduraduna (BeA) izan ondoren, 2024 geroztik, Berritzegune Nagusiko digitalizazio eta berrikuntza tekno-pedagogikoaren aholkularitzan dihardu; zehazki, Future Clasroom Lab proiektua oinarri duen IkasLab ekimena EAEko HLHI eta BHI ikastetxe ezberdinak pilotatzen. Espazioa hirugarren hezitzaile gisa erabiliz eta teknologiak baliatuz, irakaskuntza ikaskuntza prozesuak hobetzeko eta inklusiboago egiteko helburuarekin. Bestalde, eragile ezberdinei, eraldaketa estrategietan eta trantsizio prozesuetan aholkuaritza eskaini izan du arlor ezberdinetan, hala nola, ebaluazio global konpetentzialetan, materialgintzan, formakuntzan zein metodologia aktiboetan.

Ane Lizeaga Zabalegi

Berritzegune Nagusia - EAEko Hezkuntza Saila Elektronikan ingeniari teknikoa (EHU-UPV, 2008). Bigarren Hezkuntzako masterra (UNIR, 2014). Proiektu elektrikoen diseinuan eta obren jarraipenean arduradun gisa hasi zen lanean. Hezkuntza-munduan 2010. urtean hasi zen, bigarren hezkuntzan eremu zientifiko-teknologikoan eta lanbide heziketan eskolak ematen. Horrez gain, kalitateko arduradun izan da hainbat ikasturtetan. 2018. urtean teknologia arloko irakasle gisa hasi zen eskola publikoan. IKT arduradun izan da bi ikasturtez eta ziberbizikidetza sustatzeko lanetan aritu da. Ildo horretatik, bai eta bizikidetzaren ikuspegitik hainbat jardunalditan parte hartu du. 2023. urtea geroztik, Berritzegune Nagusiko aholkularia da, digitalizazioa eta berrikuntza tekno-pedagogikoko esparruan. Ikasturte honetan, ADI eskolako koordinatzaile aritu da, bereziki. Proiektu horren helburua ikastetxeetan pentsamendu konputazionala, programazioa eta robotika sustatzea izan da. Gainera, matematikarako errefortzu-programetan aritu da (Indartuz 4 programa eta PISA probaren prestaketa).

Roberto Pastor Remiro

Berritzegune Nagusia - EAEko Hezkuntza Saila Industria-ingeniaritzan eta informazio geografikoaren teknologietan (GIS) eta hezkuntza-arloan ibilbide sendoa duen profesionala da. Gaur egun, aholkularia da Berritzegune Nagusian, eta aholkulari digital gisa jardun du 2022-2024 ikasturteetan, hezkuntza-teknologien integrazioa sustatuz. Hezkuntzan, Matematikako irakasle izan da Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan 2016tik. Aurretik, profesional independente gisa lan egin zuen GIS aholkularitzan hamarkada bat baino gehiagoz, hirigintza, ingurumen, hiri-mantentze, kartografia digital eta geomarketineko proiektuak garatuz. Administrazio publikoan eta fabrikazio-industrian ere egin du lan teknikari gisa: bulego teknikoan, laguntza teknikoan eta esportazioan. Espezialista da kanpo-merkataritzan, nazioarteko marketinean eta digitalizazioan.

Kokalekua

Miramar Jauregia

Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia

Gipuzkoa

43.3148927,-1.9985911999999644

Miramar Jauregia

Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia

Gipuzkoa

Sustainable development goals

2030 Agenda da nazioarteko garapenerako agenda berria. Nazio Batuen Erakundeak onartu zuen 2015eko irailean eta giza garapen jasangarriaren aldeko tresna eraginkorra izan nahi du planeta osoan. Haren zutabe nagusiak dira pobrezia errotik desagerraraztea, zaurgarritasunak eta desberdintasunak urritzea, eta jasangarritasuna bultzatzea. Aukera paregabea eskaintzen du mundua 2030. urtea baino lehen aldatzeko eta pertsona guztien giza eskubideak bermatzeko.

Garapen jasangarrirako helburuak

4 - Kalitatezko hezkuntza

Kalitatezko hezkuntza inklusiboa eta ekitatiboa bermatzea eta pertsona guztientzako etengabeko ikaskuntzarako aukerak sustatzea. Gai gakoak: doako irakaskuntza, bidezkoa eta kalitatezkoa, goi mailako prestakuntzarako berdintasunezko sarbidea, garapen jasangarrirako hezkuntza, desgaitasuna duten pertsonentzako hezkuntza instalazio egokiak, ikaskuntza ingurune seguruak, ez-bortitzak, inklusiboak eta eraginkorrak.

Informazio gehiago
4 - Kalitatezko hezkuntza