
Smart & Green: Disrupción en sostenibilidad aplicada para cambiar el mundo a través de la educación, tecnología y la ciudad
Emoziotik gizarte-eraldaketara.
Azalpena
Uda Ikastaro honen helburua klima-aldaketaren aurkako borrokan ikuspegi teknologiko disruptiboa erakustea da, jasangarritasuna bultzatuz, baina ez soilik klimatikoa, soziala eta gizatiarra ez bada. Horretarako, hizlariek, beren esperientziatik eta sustraietatik abiatuta, hainbat proiektu jasangarri erakutsiko dituzte. Proiektu horien ardatz komuna disrupzio teknologiko eta metodologiko handia da, baina betiere gizartearen giza garapenera bideratuta, hezkuntzaren, enpresaren eta erakundeen esparruan. Hori guztia ikuspegi geolokalizatuarekin, nazioartetik tokikora. Azken batean, garapen teknologikoa eta berrikuntza pertsonen zerbitzura dagoela erakustea, aplikatzen den tokian. Horretarako, arrakasta kasu desberdinak ikusiko ditugu.
Klima-aldaketaren aurkako borrokari eta iraunkortasunaren hobekuntzari ekiteko moduari buruzko ikuspegi praktikoa eman nahi da, hiru ikuspegi nagusitatik. Lehenengoa, estrategikoa, HEZKUNTZA, ekonomia zirkularra, jasangarritasuna, sormen-disrupzioa eta eredu klasiko teknizista eta ofizialetarako irtenbide berriak sustatzen dituzten proiektuak sustatzen dituzten nazioarteko eta estatuko esperientzien bidez, eredu lineal ekonomiko eta produktibo zaharrari irtenbide errealak eskaini ahal izateko. Bigarrena, ERAKUNDEEN ikuspuntutik, hirietako eta gizarteko esperientzia praktikoak pertsonen aldeko teknologia kudeatzeko eredu berriak landuz, teknologia gizarteonurarako humanizatuz. Eta, azkenik, ENPRESA-IKUSPEGIA, digitalizazio jasangarrian eta digitalizazio hori giza garapenaren eta garapen sozialaren zerbitzura jartzen duten enpresaesperientzietan eragin berezia duena. Hori guztia ibilbide aitortua duten eta sektorean ordezkaritza handia duten adituek eta erakunde berritzaileek emango dute.
Helburuak
Garapen iraunkorraren zerbitzura berrikuntza teknologikoa bultzatzen duten hezkuntzaeredu disruptiboen zeregina ulertzea.
Gizartearen giza garapen iraunkorraren zerbitzura teknologia berriak txertatzen dituzten hezkuntza-berrikuntzako esperientziak ezagutzea.
Erakundeen edo gizartearen iraunkortasuna hobetzen duten digitalizazio-elementuak dituzten nazioarteko hezkuntza-proiektuak partekatzea.
Digitalizazioaren, bilakaera teknologikoaren eta gizarte eta giza ongizatearen artean dagoen loturari buruz hausnartzea.
Digitalizazioa eta jasangarritasuna uztartzen dituzten hiri eta erakundeen gizarte- eta garapenprogramen oinarrizko oinarriak, estrategiak eta ereduak ezagutzea, oinarrizko helburu gisa
Bere sektorean punta-puntakoak diren enpresa- eta gizarte-erakundeen esperientzia berritzaileak eta disruptiboak ezagutzea, gizarte gizatiarrago eta iraunkorrago baten zerbitzura dauden teknologien erabileraren esparruan.
Jarduera nori zuzenduta
- Publiko orokorra
- Unibertsitateko ikaslea
- Unibertsitarioak ez diren ikasleak
- Irakasleak
- Profesionalak
Programa
2023-07-26
“Proyectos internacionales circulares para cambiar el mundo desde la Educación “
C.E.S.A.R. - Green Entrepreneurial Schools
- Rafa Balparda Pilar | Centro FP Calasanz Santurtzi - Coordinador proyectos internacionales
Desing4HumanEmotion: Arts in STEAM Methodology
- Cátia Cristina Andrade de Freitas | Desing4HumanEmotion / Escola proffisional de Torres Novas - CEO - Experta en educación STEAM
Urduliz42: Disrupción tecnológica
- Estíbaliz León Fernández | Urduliz42 (Fundación Telefónica) - Directora Urduliz42
Atsedena
“Proyectos internacionales circulares para cambiar el mundo desde la Educación“
Ayuda en Acción. 1Planet4all
- Iban Askasibar Aguirre | ONG: Ayuda en Acción (https://ayudaenaccion.org/) - Responsable Innovación
Fundación Novia Salcedo (Basque Circular Hub)
- Sergio Salas Mañero | Fundación Novia Salcedo (https://www.noviasalcedo.es/) - Relaciones con Empresas
Movimiento Europeo: Importancia de la sostenibilidad en Erasmus + en la Formación Profesional como parte del proyecto federal europeo
- Francisco Aldecoa Luzárraga | Univ. Complutense de Madrid (https://dialnet.unirioja.es/servlet/autor?codigo=22717) - Presidente del consejo Federal Español del Movimiento Europeo
2023-07-27
“Digitalización: Blockchain y Sostenibilidad. Trazabilidad. IoT. Big Data:“
CODEC CONTRACT: “Blockchain y trazabilidad. Smartcontracts”
- Sergio Gallastegui | CODECONTRACT (https://codecontract.io/) - CEO-Founder
Word Digital Economy Forum: “El modelo digital de China en una perspectiva de cooperación Universal”
- Daisy Wang | Deputy Director of International Cooperation Committee Word Digital Economy Forum
Bilbao Metropoli 30: “Urban Psychology: De la psicología al diseño urbano”
- Idoia Postigo Fuentes
IBERDROLA: “Smart Solutions”
- Iraide Esteban | Universitario Vasco Navarro DLT (http://europedigitalhub.eus/eu) - CEO-Founder
- Natalia Cardanha Echezarreta | IBERDROLA S.A (https://www.iberdrola.com/) - Responsable proyectos
BSN Turkey “La propuesta de un modelo económico mixto y el desarrollo digital para un comercio Digital Universal”
- Ulusoy Erdoğan | BSN Turkey
Jurcom: “Necesidad de marco legal europeo para una economía Smart & Green”
- Ali Osman Ozdilek
Mahai ingurua: “Euskadi Smart liderando un mundo Smart“
- Francisco Javier Sánchez Marcos | Fundador de Universitario Vasco Navarro DLT
- Eneko Knorr De Santiago | Co-fundador de Onyze. Inversor
- Mario Carabaño | Granth Thornton Spain
Zuzendariak

Rafa Balparda Pilar
Calasanz Ikastetxea
Rafael Balparda Ekonomia Zientzietan lizentziatua (EHU) Gizarte Ekonomiako Enpresen Kudeaketa Masterra (EHU) Enpresen Kudeaketa Masterra (Industria Antolaketa Eskola – HEO) Ekonomia Zirkularrean aditua (Unib. Kataluniako Politeknikoa) Nazioarteko proiektuen koordinatzailea. Erasmus+ mugikortasuna eta lankidetzak beste zentro batzuekin Tknika eta EFVET Ekonomia Zirkularreko taldeko kidea Lantokiko prestakuntzaren koordinatzailea (praktikak) 15 urtez 500 enpresa laguntzailerekin baino gehiagorekin harremana izatea, praktikak kudeatzea, laneratzea, dokumentazioa eta 450 ikasleren gogobetetzea ikastaro bakoitzean. Txostena, kudeaketa eta kontrola Eusko Jaurlaritzarentzat (Hezkuntza/Educación) Zentro osoko Lan Orientazioko arduraduna 10 urtez Ikastetxeko ikasle guztientzat ibilbideak diseinatzea, aholkularitza ematea eta ikasle eta enpresekin laneratzeko kudeaketa egitea. Lan-poltsaren kudeaketa. Lan-orientazioko materialak, webguneak eta blogak egitea rafapilar.wordpress.com Calasanz Job Centre (https://sites.google.com/a/sjcalasanz.com/jobcentre /) Behargintzekin, Lanbiderekin, GARAPEN Agentziekin izan ohi den harremana Ekintzailetza, Orientazio eta Nazioarteko arduraduna
Hizlariak

Francisco Aldecoa Luzárraga
Asoc. Cul. EUROCAMPUS
Europako Mugimenduko Espainiako Kontseilu Federaleko presidentea, 1970eko hamarkadaz geroztik bertakoa da; Europaren Etorkizunari buruzko Konferentziako kide ere izan da, 2021-2022 bitartean egindako zazpi osoko bilkuretan parte hartuz. Aurretik 1994-2002 Europako Mugimenduaren Euskal Kontseiluko idazkari nagusia izan zen, Jean Monnet Europar Batasuneko irakaslea, 2000. urtetik Madrilgo Unibertsitate Konplutenseko (UCM) Nazioarteko Harremanetako katedraduna eta 1990etik EHUko EHUn. errektoreordea eta jarduneko errektore izan zena. UCMn Politika Zientzien eta Soziologia Fakultateko dekanoa izan da 2002tik 2010era eta Nazioarteko Zuzenbideko eta Nazioarteko Harremanetako Irakasleen Espainiako Elkarteko presidentea ere izan da (2006-2010). UCM Kudeaketa Zentroko zuzendaria izan da (2011-2015).

Cátia Cristina Andrade de Freitas

Iban Askasibar Aguirre
Fundación Ayuda en Acción

Mario Carabaño

Natalia Cardanha Echezarreta

Ulusoy Erdoğan

Iraide Esteban

Sergio Gallastegui
CODE CONTRACT

Eneko Knorr De Santiago

Estíbaliz León Fernández
Licenciada en Publicidad y Relaciones Públicas por la UPV/EHU y Máster en Comunicación por la UB. Trabaja como responsable de proyectos en Innobasque, la Agencia Vasca de la Innovación. Ha sido coordinadora de numerosas iniciativas de comunicación social de la ciencia, la tecnología y la innovación como el Año Europeo de la Creatividad y la Innovación en Euskadi o Un minuto para la innovación. Actualmente es responsable de la línea de Educación STEAM en Innobasque. Algunos de los proyectos educativos que ha puesto en marcha son FIRST LEGO® League Euskadi,TrainINNLab o Espacio STEAM. Forma parte del comité científico y organizativo del Premio Ada Byron a la mujer tecnóloga que promueve la Universidad de Deusto y ha colaborado en el lanzamiento de Inspira STEAM, un proyecto pionero para el fomento de las vocaciones tecnológicas entre las niñas. Colabora en Radio Bilbao (Cadena Ser) con una sección sobre divulgación de la innovación "i al cuadrado: investigación e innovación"

Ali Osman Ozdilek

Idoia Postigo Fuentes
Bilbao Metropoli-30

Daisy Wang

Sergio Salas Mañero
Fundación Novia Salcedo

Francisco Javier Sánchez Marcos
Matrikula prezioak
Aurrez aurre | 2023-05-31 arte | 2023-07-26 arte |
---|---|---|
25,00 EUR | 59,00 EUR | |
- | 84,00 EUR | |
- | 71,00 EUR | |
- | 59,00 EUR | |
- | 71,00 EUR | |
- | 71,00 EUR |
Online zuzenean | 2023-05-31 arte | 2023-07-26 arte |
---|---|---|
25,00 EUR | 59,00 EUR | |
- | 84,00 EUR | |
- | 71,00 EUR | |
- | 59,00 EUR | |
- | 71,00 EUR | |
- | 71,00 EUR |
Kokalekua
Miramar Jauregia
Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia
Gipuzkoa
Miramar Jauregia
Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia
Gipuzkoa
Sustainable development goals
2030 Agenda da nazioarteko garapenerako agenda berria. Nazio Batuen Erakundeak onartu zuen 2015eko irailean eta giza garapen jasangarriaren aldeko tresna eraginkorra izan nahi du planeta osoan. Haren zutabe nagusiak dira pobrezia errotik desagerraraztea, zaurgarritasunak eta desberdintasunak urritzea, eta jasangarritasuna bultzatzea. Aukera paregabea eskaintzen du mundua 2030. urtea baino lehen aldatzeko eta pertsona guztien giza eskubideak bermatzeko.

4 - Kalitatezko hezkuntza
Kalitatezko hezkuntza inklusiboa eta ekitatiboa bermatzea eta pertsona guztientzako etengabeko ikaskuntzarako aukerak sustatzea. Gai gakoak: doako irakaskuntza, bidezkoa eta kalitatezkoa, goi mailako prestakuntzarako berdintasunezko sarbidea, garapen jasangarrirako hezkuntza, desgaitasuna duten pertsonentzako hezkuntza instalazio egokiak, ikaskuntza ingurune seguruak, ez-bortitzak, inklusiboak eta eraginkorrak.
Informazio gehiago
11 - Hiri eta komunitate jasangarriak
Hiriak eta giza asentamenduak inklusiboak, seguruak, erresilienteak eta jasangarriak izatea lortzea. Gai gakoak: sarbidea etxebizitza eta oinarrizko zerbitzu egoki, seguru eta irisgarrietara, garraio sistema egokiak eta jasangarriak, hirigintza inklusiboa, plangintza eta kudeaketa parte hartzailea, kultura eta natura ondarearen babesa, airearen kalitatea, hondakinak, berdeguneak, hiriguneen, hiri inguruen eta landa inguruneen arteko loturak.
Informazio gehiago
13 - Klimaren aldeko ekintza
Klima aldaketari eta haren ondorioei aurre egiteko premiazko neurriak hartzea. Gai gakoak: mitigazioa, erresilientzia eta egokitzeko gaitasuna, plangintza, estrategiak eta plan nazionalak, hezkuntza eta sentsibilizazioa, efektuen murrizketa eta alerta goiztiarra, Klima Aldaketari buruzko Nazio Batuen Esparru Konbentzioa betetzea.
Informazio gehiago