
La Empresa 4.0: la digitalización y las tecnologías de la información como fuente de competitividad empresarial
Negozioa erakartzeari eta merkatua ulertzeari aplikatutako 4.0 Marketin Digitala.
Azalpena
Azken urteotan, eraldaketa digitalaren ondoriozko iraultza bizi dugu, eta aldaketa sakonak bizi ditugu produktibitatean, kontsumoan, enplegagarritasunean, ongizatean eta beste hainbat alorretan. Aldaketa horiek eragina dute gizartean, oro har, eta ekonomian eta erakundeen kudeaketan, bereziki.
Uda Ikastaro honek merkataritza eta marketin jardueren eraldaketa digitalean arreta jarriko duen foroa izan nahi du. 4.0 marketin digitala izango du ardatz, merkatua ulertzeko eta negozioa erakartzeko tresna digital moduan ulertuta, B2B zein B2C inguruneetan.
Prestakuntza hau bat dator Gasteizko Ekonomia eta Enpresa Fakultatean emandako Digital Management & ERP: la gestión de la empresa 4.0 masterrarekin, eta fakultate horren ardatz estrategikoarekin: gaitasun digitalen garapenean eta 4.0 enpresaren kudeaketan modu lehiakorrean kokatzea, lurraldearen eraldaketa digitalerako eragile bilakatuz.
Helburuak
Merkataritza eta marketin arloetan enpresen lehiakortasuna hobetzeko aukera ematen duten tresna digitalen erabileraren ondoriozko enpresa eraldaketa digitala ulertzen laguntzea.
Merkatuaren ulermenari eta merkataritza lanen eta negozioa erakartzeko lanen kudeaketa egokiari lotutako joera teknologiko berritzaile nagusiak azaltzea.
Marketin digitaleko tresnen balioa nabarmentzea, enpresen kudeaketa komertziala bultzatzeko bektore gisa.
Erakundeetako merkataritza, marketin eta komunikazio lanaren eraldaketa digitaletik eratorritako etorkizuneko erronkak eta aukerak aztertzea.
Jarduera nori zuzenduta
- Publiko orokorra
- Unibertsitateko ikaslea
- Unibertsitarioak ez diren ikasleak
- Irakasleak
- Profesionalak
Programa
2025-09-17
Entrega de documentación
Inauguración institucional a cargo de la DFA y el AVG
Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena
- Eva Emmanuel Martínez | UPV/EHU - Codirectora del Curso Complementario de Marketing Digital Industrial
“Estrategia digital en entornos B2B: captación y desarrollo de negocio “
Atsedena
“BLOQUE 1 - Captación Digital 4.0: Estrategias de Éxito en B2B y B2C“
Ecommerce y digitalización de procesos en entornos B2C: claves para competir en el mercado digital
- Patricia Martínez Martínez | Workoholics - Directora de Estrategia y Comunicación
Social Selling y prospección digital B2B en LinkedIn
- Maitane Hernández Iturbe | WEROI - Socia fundadora y Directora General
Atsedena
“BLOQUE 2 - Marketing Digital Basado en Datos: Análisis y Monitorización del Mercado“
Mahai ingurua: “Mesa de debate y ronda de preguntas“
- Arantza Beitia Ruiz de Mendarozqueta | UPV/EHU - Codirectora del Master Digital Management y ERP
- Patricia Martínez Martínez | Workoholics - Directora de Estrategia y Comunicación
- Maitane Hernández Iturbe | WEROI - Socia fundadora y Directora General
2025-09-18
Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena
- Jorge Tejedor Nuñez | UPV/EHU - Director de Emprendimiento, Empleabilidad y Transferencia del Campus de Araba
“BLOQUE 3 - Behavioral Science y UX Research: Entendiendo al Cliente Digital“
Tendencias UX para optimizar la experiencia de cliente digital
- Miguel Zorraquino Salvo | Zorraquino y Dealrock - Presidente y Fundador
Atsedena
Atsedena
“BLOQUE 4 - Innovación y Nuevas Tendencias en Social Media“
Estrategias innovadoras en Social Media: cómo adaptarse a nuevos formatos y plataformas
- Bárbara Monte Grao | Think on Marketing - Cofundadora
“IA y Marketing Digital: de la Automatización a la Creatividad Aumentada“
La IA como asistente de marketing
- David Gaztelutako Continente | Contimarku - Fundador
Mahai ingurua: “Mesa de debate y ronda de preguntas“
- Miguel Ángel Peña Cerezo | UPV/EHU - Codirector del Master Digital Management y ERP
- Miguel Zorraquino Salvo | Zorraquino y Dealrock - Presidente y Fundador
- Bárbara Monte Grao | Think on Marketing - Cofundadora
- David Gaztelutako Continente | Contimarku - Fundador
Itxiera
Cierre institucional a cargo de la DFA o AVG y Campus de Araba
Zuzendariak

Jorge Tejedor Nuñez
UPV/EHU
Unibertsitateko (UPV/EHU) Finantza Ekonomia I Saileko irakasle lan kontratuduna. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzan lizentziatua eta Ikasketa Aurreratuen Diploma (IAD) UPV/EHUn. Graduondoa Enpresen Balorazioan, Finantza Aktiboetan eta Finantza Plangintzan Sevillako Unibertsitatean eta Tributazioko aditua UPV/EHUn. Kostuen Kontabilitateko eta FEMeko irakaslea (EAZ graduan eta EAZ + Mekanika, EAZ + Informatika Gradu bikoitzetan), Analisi Teknikokoa Finantzak eta Finantza Zuzendaritza Unibertsitate Masterrean eta Kudeaketa Aurreratukoa Digital Management eta ERP Masterrean (Arduradun Akademikoa). Burtsa eta digitalizazio-tresnei buruzko zenbait unibertsitate-ikastaroren arduraduna izan da. Ekonomistak Euskal Elkargoarekin, administrazio publikoekin, gizarte erakundeekin eta beste erakunde batzuekin jardun du lankidetzan, hezkuntza eta kontabilitate arloetako proiektuetan; arlo horietan ere garatzen du bere ikerketa jarduera. Ohiko kolaboratzaile ere bada komunikabideetan (Radio Euskadi, EITB, Berria, Onda Vasca, etab.), eta Hautaprobetan zein ekintzailetza ebaluatzaile lanetan ere parte hartzen du.
Licenciada en Psicología de la Empresa y las Organizaciones (Universidad de Deusto) - Máster MBA en Gestión y Dirección de Empresas (ESIC) - Máster en Marketing y Dirección Comercial (UPV/EHU) - Máster en Dirección Empresarial desde la Innovación y la Internacionalización (UPV/EHU). Con más de quince años de experiencia profesional en empresas privadas como responsable comercial, responsable de comunicación y responsable de marketing, en la actualidad participa como docente en diversos grados de la Facultad de Economía y Empresa (UPV/EHU) en las asignaturas de Marketing y Comunicación Digital, Marketing Internacional, Investigación Comercial y Dirección Estratégica. Es docente en diversos postgrados de la UPV/EHU en las áreas de Modelos de Negocio Digital, Marketing Digital, Social Media Marketing, Marketing de Servicios, y Marketing en la Economía Circular. Ha participado como profesora y mentora del Programa de Emprendimiento Juvenil de la UPV/EHU con el Gobierno Vasco, con un total de 14 proyectos innovadores mentorizados. Es autora y co-autora de distintas publicaciones en medios masivos, de divulgación académica y de divulgación científica en las áreas de marketing verde, marketing online y nuevos modelos de negocio digital
Hizlariak

Arantza Beitia Ruiz de Mendarozqueta
UPV/EHU
Profesora Titular de Universidad del Departamento de Análisis Económico en la sección de Álava de la Facultad de Economía y Empresa. Licenciada en Ciencias Económicas por la UPV/EHU, Master en Economía por la U. C. de Lovaina y doctora en Economía por el “European Doctoral Program in Quantitative Economics” de la U. C. de Lovaina, la E.H.E.S.S. de Paris, la U. de Bonn y la London School of Economics. Actualmente es la Codirectora del Master "Digital Management & ERP: Gestión de la Empresa 4.0. y Vicedecana de Prácticas y Calidad de la Sección de Álava de la Fac. de Economía y Empresa de la UPV/EHU. Ha sido Directora de Emprendimiento y Trasferencia del Campus de Álava de la UPV/EHU (2014-2021) Participa en Proyectos de Investigación a nivel nacional e internacional. Es autora de trabajos de investigación en el área de economía pública, la regulación de mercados y y la organización industrial, publicados en revistas tales como Economic Modelling, Journal of Institutional and Theoretical Economics, Journal of Public Economic Theory o Journal of Health Economics entre otras.
Licenciada en Psicología de la Empresa y las Organizaciones (Universidad de Deusto) - Máster MBA en Gestión y Dirección de Empresas (ESIC) - Máster en Marketing y Dirección Comercial (UPV/EHU) - Máster en Dirección Empresarial desde la Innovación y la Internacionalización (UPV/EHU). Con más de quince años de experiencia profesional en empresas privadas como responsable comercial, responsable de comunicación y responsable de marketing, en la actualidad participa como docente en diversos grados de la Facultad de Economía y Empresa (UPV/EHU) en las asignaturas de Marketing y Comunicación Digital, Marketing Internacional, Investigación Comercial y Dirección Estratégica. Es docente en diversos postgrados de la UPV/EHU en las áreas de Modelos de Negocio Digital, Marketing Digital, Social Media Marketing, Marketing de Servicios, y Marketing en la Economía Circular. Ha participado como profesora y mentora del Programa de Emprendimiento Juvenil de la UPV/EHU con el Gobierno Vasco, con un total de 14 proyectos innovadores mentorizados. Es autora y co-autora de distintas publicaciones en medios masivos, de divulgación académica y de divulgación científica en las áreas de marketing verde, marketing online y nuevos modelos de negocio digital

David Gaztelutako Continente
Licenciado en Periodismo (UPV/EHU Leoia), Máster Realización Tv (CEV Madrid) y Doble Certificación en Marketing Digital e Inteligencia Artificial aplicada al Marketing. Comenzó su carrera en el 2000 en TV y Publicidad y desde 2010, soy Co-Owner de la Agencia de Marketing Digital CONTIMARKU dirigiendo proyectos en Madrid, País Vasco y Navarra principalmente. Al ser una persona inquieta y creativa, siempre con ganas de aprender, siendo su especialidad crear contenido audiovisual que ayude a hacer crecer los negocios. En mi día a día escribo, creo, grabo, edito, consumo redes, diseño y vivo fascinado con las nuevas herramientas que ha traído la Inteligencia Artificial.

Maitane Hernández Iturbe
WEROI
Patricia Martínez Martínez
Publizitatean, Harreman Publikoetan eta Kazetaritzan lizentziaduna. Idazle, diseinatzaile grafiko, front-end maquetatzaile eta sare sozialetako kudeaketa eta eduki-marketineko espezialista gisa aritu da lanean. 2009tik 2017ra bitartean bere blog pertsonalean, La Otra Mirilla-n, lan egin zuen; bere pasio honek poz handiak eman zizkion, besteak beste, El Correo-ko Pacho Igartua Saria irabaztea, blog pertsonalik onenari emandakoa. Azken 10 urte baino gehiagoan, kanal digitalen estrategia-zuzendaritzan dihardu, enpresei emaitzak lortzen eta komunikazioa hobetzen lagunduz ekosistema digitalean. Etengabeko prestakuntza eta hazkunde prozesuan, UX Writing eta jokabide-diseinuaren zientzia bezalako diziplinak sustatzen ditu, besteak beste. Gaur egun, Workoholics-eko Estrategia eta Komunikazio Zuzendaria da.

Bárbara Monte Grao
Think On Marketing
Think On Marketing-eko sortzailekide eta marketin-zuzendari nagusia (CMO). 1999an ekin zion bere ibilbide profesionalari, Terran, eta ordutik aurrera marketin digitalaren esparruan jardun du etengabe, ikuspegi eta eremu ezberdinetatik: agentzia sortzaileetan eta komunikabideetan. Gaur egun, Think On Marketing agentzia zuzentzen du bazkide gisa, eta irakaskuntza-lanak ere egiten ditu hainbat unibertsitatetan, besteak beste, Deustun, Mondragon Unibertsitatean eta EHUn. Think On Woman komunitatearen sortzailea eta Think Bites podcastaren aurkezlea da. Publizitate eta Harreman Publikoetan lizentziaduna. Komunikazio korporatibo eta publizitarioan masterra, Hedabideen Plangintzan masterra, eta Marketin Digitalean graduondoko titulua du.

Miguel Ángel Peña Cerezo
UPV/EHU
Profesor Titular de Universidad (UPV/EHU) del área Economía Financiera, evaluado en Docentiaz 2017 como “Profesor Excelente”. Postgraduado en “Métodos avanzados de estadística aplicada” por la UNED. Doctor en CC. Económicas y Empresariales (Premio Extraordinario de Doctorado) y Actuario de Seguros por la UPV/EHU. Tiene reconocido dos sexenios de investigación. Ha sido Coordinador de la Facultad de Economía y Empresa-Álava, y Vicedecano de Calidad y Relaciones con la Empresa. Es codirector académico del Máster Propio UPV/EHU “Digital Management & ERP: La gestión de la empresa 4.0”. Ha desarrollado proyectos de colaboración y trabajos de consultoría para despachos de abogados, empresas industriales, financieras, logísticas y comerciales y ha obtenido varios premios en foros nacionales e internacionales por sus trabajos en las áreas de metodología científica y finanzas. Ha sido responsable de proyectos de investigación financiera y de desarrollo curricular.

Jorge Tejedor Nuñez
UPV/EHU
Unibertsitateko (UPV/EHU) Finantza Ekonomia I Saileko irakasle lan kontratuduna. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzan lizentziatua eta Ikasketa Aurreratuen Diploma (IAD) UPV/EHUn. Graduondoa Enpresen Balorazioan, Finantza Aktiboetan eta Finantza Plangintzan Sevillako Unibertsitatean eta Tributazioko aditua UPV/EHUn. Kostuen Kontabilitateko eta FEMeko irakaslea (EAZ graduan eta EAZ + Mekanika, EAZ + Informatika Gradu bikoitzetan), Analisi Teknikokoa Finantzak eta Finantza Zuzendaritza Unibertsitate Masterrean eta Kudeaketa Aurreratukoa Digital Management eta ERP Masterrean (Arduradun Akademikoa). Burtsa eta digitalizazio-tresnei buruzko zenbait unibertsitate-ikastaroren arduraduna izan da. Ekonomistak Euskal Elkargoarekin, administrazio publikoekin, gizarte erakundeekin eta beste erakunde batzuekin jardun du lankidetzan, hezkuntza eta kontabilitate arloetako proiektuetan; arlo horietan ere garatzen du bere ikerketa jarduera. Ohiko kolaboratzaile ere bada komunikabideetan (Radio Euskadi, EITB, Berria, Onda Vasca, etab.), eta Hautaprobetan zein ekintzailetza ebaluatzaile lanetan ere parte hartzen du.

Miguel Zorraquino Salvo
Kutxabank
Matrikula prezioak
Aurrez aurre | 2025-09-17 arte |
---|---|
35,00 EUR | |
0 EUR | |
0 EUR | |
0 EUR |
Online zuzenean | 2025-09-17 arte |
---|---|
35,00 EUR | |
0 EUR | |
0 EUR | |
0 EUR |
Kokalekua
Facultad de Economía y Empresa. Sección Álava/Parque tecnológico de Álava
Comandante Izarduy, 23 01006 Vitoria-Gasteiz/Hermanos Lumiere Kalea, 11, 01510, Miñano Menor
Araba
Sustainable development goals
2030 Agenda da nazioarteko garapenerako agenda berria. Nazio Batuen Erakundeak onartu zuen 2015eko irailean eta giza garapen jasangarriaren aldeko tresna eraginkorra izan nahi du planeta osoan. Haren zutabe nagusiak dira pobrezia errotik desagerraraztea, zaurgarritasunak eta desberdintasunak urritzea, eta jasangarritasuna bultzatzea. Aukera paregabea eskaintzen du mundua 2030. urtea baino lehen aldatzeko eta pertsona guztien giza eskubideak bermatzeko.

4 - Kalitatezko hezkuntza
Kalitatezko hezkuntza inklusiboa eta ekitatiboa bermatzea eta pertsona guztientzako etengabeko ikaskuntzarako aukerak sustatzea. Gai gakoak: doako irakaskuntza, bidezkoa eta kalitatezkoa, goi mailako prestakuntzarako berdintasunezko sarbidea, garapen jasangarrirako hezkuntza, desgaitasuna duten pertsonentzako hezkuntza instalazio egokiak, ikaskuntza ingurune seguruak, ez-bortitzak, inklusiboak eta eraginkorrak.
Informazio gehiago
8 - Lan duina eta hazkunde ekonomikoa
Hazkunde ekonomiko jasangarria eta inklusiboa, enplegu erabatekoa eta produktiboa, eta pertsona guztientzako lan duina sustatzea. Gai gakoak: lan duina, enplegu erabatekoa eta produktiboa, ekintzailetza, mikroenpresak eta ETEak sustatzea, lan eskubideak, lan ingurune seguruak, gazteen enplegua, aukera eta ordainsari berdintasuna, finantza erakundeak indartzea, hazkunde ekonomikotik bereiztea eta ingurumen degradazioa.
Informazio gehiago
9 - Industria, berrikuntza eta azpiegitura
Azpiegitura erresilienteak eraikitzea, industrializazio inklusiboa eta jasangarria sustatzea, eta berrikuntza bultzatzea. Gai gakoak: azpiegitura fidagarriak, jasangarriak, erresilienteak eta kalitatezkoak, industrializazio inklusibo eta jasangarria, modernizazioa, teknologia eta prozesu industrial garbiak eta ingurumenaren aldetik arrazionalak, ikerketa zientifikoa eta gaitasun teknologikoaren hobekuntza, IKTetarako sarbide unibertsala.
Informazio gehiago