Economy and Business
Education
Summer Course
Desegiten Ikasi: Errealitate Inklusiboa Eraikitzeko, Sar Zaitez Lanbide Heziketa Egokituaren Gurpilean!

Desegiten Ikasi: Errealitate Inklusiboa Eraikitzeko, Sar Zaitez Lanbide Heziketa Egokituaren Gurpilean!

09.Jul - 09. Jul, 2025 Cod. H12-25

Hezkuntza inklusiboa zure eskuetan.

Description

Eraiki al dezakegu hezkuntza sistema bat non pertsona oro bere gaitasunen eta erritmoaren arabera hezi eta garatu ahal den?

Eraiki al dezakegu gizarte bat non aniztasuna ez den oztopo eta aukera izan daitekeen?

Lanbide Heziketa Egokituak aukera paregabea eskaintzen die aniztasun funtzional kognitiboa duten pertsonei, bai hezkuntza bai lan esparru inklusiboagoak eraikitzeko. Proiektu honen helburua lanbide heziketako sisteman inklusio eredu bat garatzea eta hedatzea da, ikasle guztien behar eta gaitasunetara egokitutako ibilbide pedagogikoa eskainiz lan mundu egokitura salto egin ahal izateko. Sar zaitez Lanbide Heziketa Egokituaren Gurpilean! Gelditzen ez den gurpila, inklusioaren gurpila.

Gurpil honek Hasierako Lanbide Heziketako izaera du, lau ikasturteetara luza daitekeena; guztiz malgua eta norbanakoari egokitutakoa. Oinarrizko gaitasunez gain, lanbide kualifikazio aukera ezberdinak eskaintzen dira.

Bide egokiak diseinatzen badira pertsona bakoitzaren gaitasunak garatzeko, ikasleak heztea eta trebatzea posible da. Pertsona guztiok komunitatean ekarpenak egin ditzakegu, eta gainera, egin egin behar ditugu.

Uda Ikastaro honetan parte hartuz, hezkuntza aldaketarako pausoa emango duzu, eta inklusio ereduaren partaide izango zara.

"Gogoratu desgaitasun handiena ezjakintasuna dela".

Read more

Objectives

Aniztasun funtzional kognitiboa duten ikasleei zuzendutako lanbide heziketako inklusio eredua aurkeztea.

Hezkuntza sistemaren eraldaketan parte hartzeko eztabaida sortzea, ikuspegi pedagogiko eta sozial berritzaile batetik.

Lanbide Heziketa Inklusiboaren erronka eta aukerak aztertzea, kasu praktikoen bidez.

Tokiko eta nazioarteko esperientziak eta aliantzak partekatzea, Marea Urdina elkartearekin elkarlanean garatutako eredua azpimarratuz.

Activity directed to

  • All public
  • University student
  • Students not from university
  • Teachers
  • Professionals
  • Aniztasun funtzional kognitiboa duten ikasleak

In collaboration with

  • Eusko Jaurlaritza. Kultura saila

Program

09-07-2025

09:00 - 09:15

Presentation by the Director of the activity

    Jarrai dezagun etorkizuna eraikitzen ...

    • Miren Otero Errazu | Hezkuntza Saila - Izarraitz Lanbide Heziketa LHII-ko zuzendaria
    09:15 - 10:15

    “Hitzaldiaren izenburua: "Desegiten Ikasi: Errealitate Inklusiboa Eraikitzeko. Sartu Zaitez Lanbide Heziketa Egokituaren Gurpilean!“

    • Isabel Mendiguren Laca | Hezkuntza Saila - Ikaskuntza Berezien Zuzendaria
    • Miren Otero Errazu | Hezkuntza Saila - Izarraitz Lanbide Heziketa LHII-ko zuzendaria
    • Arantxa Larrañaga Maiz | Hezkuntza Saila - Izarraitz Lanbide Heziketa LHII-ko idazkaria
    • Mikel Sarriegi Etxeberria | ADEGI - Talendu eta Formakuntza Zuzendaria
    • Aritz Orbegozo Etxenagusia | Marea Urdina - Marea Urdina Erakundeko Lehendakaria
    10:15 - 11:45

    “Lan eremu ezberdinetako kasu praktikoen aplikazioak 1“

    • Aritz Orbegozo Etxenagusia | Mare Urdina - Marea Urdina erakundeko lehendakaria
    11:45 - 12:15

    Break

    12:15 - 13:00

    “Lan eremu ezberdinetako kasu praktikoen aplikazioak 2“

    • Miren Otero Errazu | Hezkuntza Saila - Izarraitz Lanbide Heziketa LHII-ko zuzendaria
    13:00 - 13:30

    Closing session

      Mahai ingurua taldeka sailkatuta. Talde bakoitzean erakunde ezberdinetako kideren bat egotea aurreikusten da.

      • Miren Otero Errazu | Izarraitz Lanbide Heziketa LHII - Izarraitz Lanbide Heziketa LHII-ko zuzendaria

      Directors

      Miren Otero Errazu

      Izarraitz Lanbide Heziketa LHII

      Miren Otero Errazu HEZKUNTZA SAILA Izarraitz Lanbide Heziketa LHII-ko zuzendaria

      Speakers

      Arantxa Larrañaga Maiz

      Isabel Mendiguren Laca

      Aritz Orbegozo Etxenagusia

      Marea Urdina

      Miren Otero Errazu

      Izarraitz Lanbide Heziketa LHII

      Miren Otero Errazu HEZKUNTZA SAILA Izarraitz Lanbide Heziketa LHII-ko zuzendaria

      Mikel Sarriegi Etxeberria

      ADEGI

      Graduate in Economics and Business Studies. He is currently the Director of Training and Talent at ADEGI - Association of Companies of Gipuzkoa -. He is a member of the Social Council of the UPV/EHU, the Basque Council for Vocational Training, the Board of Trustees and Social Councils of Vocational Training Centres, and the Board of Directors of Lanbide, among others. He was also a member of the Board of the Basque Council of Economists for more than ten years, where he was President of the Basque Association of Economists in Gipuzkoa.

      Registration fees

      Face-to-faceUntil 30-06-2025Until 09-07-2025
      25,00 EUR29,00 EUR
      - 41,00 EUR
      - 35,00 EUR
      - 29,00 EUR
      - 35,00 EUR
      - 35,00 EUR

      Venue

      Izarraitz Lanbide Heziketa LHII

      Altamira auzoa, z/g 20720 Azkoitia, Gipuzkoa

      Gipuzkoa

      43.17355585610293,-2.3077162441111545

      Izarraitz Lanbide Heziketa LHII

      Altamira auzoa, z/g 20720 Azkoitia, Gipuzkoa

      Gipuzkoa

      Sustainable development goals

      Agenda 2030 is the new international development agenda approved in September 2015 by the United Nations. This agenda aims to be an instrument to favour sustainable human development all over the planet, and its main pillars are the eradication of poverty, a reduction in equality and vulnerability and fostering sustainability. It is a unique opportunity to transform the world up to 2030 and guarantee human rights for all.

      Sustainable development goals

      4 - Quality education

      Guarantee quality education that is inclusive and equitable and foster opportunities for lifelong learning for everyone. Key issues: free-of-charge, equitable and quality education, access to higher education and training on an equal basis, education for sustainable development, suitable education centres for persons with disabilities, and safe, non-violent and efficient learning environments.

      More information
      4. Quality education