Economy and Business
Education
Free registration
Summer Course
Industria 4.0 balioen bidetik

Industria 4.0 balioen bidetik

27.Jul - 27. Jul, 2022 Cod. H19-22

Description

Iazko edizioan Lanbide Heziketa Dualean pertsona balioetan hezteak duen garrantziari ipini genion arreta. Etorkizuneko garapenerako pertsonaren formazioa eta balioak lurraldearen eta erakundeen gaitasun estrategikoan giltzarria direla egiaztatu genuen.

Aurtengo edizioan arreta Industria 4.0 deiturikoari ipiniko diogu. Jakinekoa da eraldaketa teknologikoen eraginez gure enpresen negozio ereduak, lana ulertu eta antolatzeko moduak, edota lurraldeko egitura sozio-ekonomikoa zeharo bestelakotzen ari direla. Baina planteatuko dugu erakundeetako kulturari eta pertsonen balioei arreta gehixeago ipintzeko premia dugula teknologia berriei loturiko plan estrategikoetan eta solasaldi eta debate publikoan.

Pertsonak gure enpresen baliabide inportanteak diren heinean, gazteen prestakuntza teknikoarekin batera haien balioen inguruko auzia ere agenda publikoaren erdigunean ipini dezagun, Uda Ikastaroaren bidez ekarpena egin nahi du Bidetik Fundazioak. Alde horretatik, enpresekin eta formazioko beste zentroekin elkarlanean, gazteen formazioan eta hezkuntzan dimentsio subjektiboa eta etikoa zer-nola landu eztabaidatuko dugu, arreta berezia Lanbide Heziketa Dualari ipinita.

 

 

 

Read more

Objectives

Pertsonen formazioan eta hezkuntzan balioak zergatik eta zer-nola garatu eztabaidatzea, arreta berezia ipinita Lanbide Heziketa Dualean, eta Industria 4.0 deiturikoaren testuinguruan.

Activity directed to

  • Students not from university
  • Teachers
  • Professionals
  • All public

Contributors

  • Kortaren Bidetik Fundazioa

Program

27-07-2022

09:30 - 09:45

Resgistro

09:45 - 09:55

“Inauguración institucional“

  • Jokin Perona Lertxundi
09:55 - 10:00

Presentation by the Director of the activity

  • Andoni Eizagirre | Mondragon Unibertsitatea - Irakasle Titularra
10:00 - 10:40

“Industria 4.0 y personas“

  • Julián Florez Esnal | Vicomtech - Zuzendaria
10:40 - 11:30

“Formación 4.0 y la dimensión humana“

  • Jorge Arevalo Turrillas | Eusko Jaurlaritza - Lanbide Heziketako Sailburuordea
11:30 - 12:00

Break

12:00 - 13:00

Round table: “Ética y disposiciones culturales en la Industria 4.0“

  • Andoni Eizagirre | Mondragon Unibertsitatea - Irakasle Titularra (Moderator)
  • Miguel Angel Ugartemendia Unanue | TKNIKA - Profesional del equipo de Aprendizaje y Alto Rendimiento
  • Julián Florez Esnal | Vicomtech - Zuzendaria
  • Gustavo Laskurain | Egile Mechanics - Zuzendari Nagusia
13:00 - 13:30

“Adimen artifiziala, balioak eta Lanbide Heziketa Duala“Closing session

  • Jesus Mari Mujika Arakistain | Bidetik Fundazioa

Directors

Andoni Eizagirre

Mondragon Unibertsitatea, Irakasle Titularra

Profesor Titular de Mondragon Unibertsitatea. Doctor en Filosofía.

Speakers

Jorge Arevalo Turrillas

Nacido en San Sebastián – País Vasco. Director General de Formación Profesional del Gobierno Vasco entre los años 1995 y 2001. Viceconsejero de Formación Profesional y Aprendizaje Permanente del Gobierno Vasco desde Octubre de 2001, hasta Octubre de 2005. Asesor del Director Gral. Formación Profesional del Ministerio de Educación entre 2008 y 2011. Colaboró con la Comisión de Economía y Competitividad del Senado de España en 2012 y también con la Comisión de Educación del Congreso en temas de Educación en 2013. Viceconsejero de Formación Profesional del Gobierno Vasco desde Diciembre de 2012 hasta la actualidad. Redactor y ponente de la Ley Vasca de Formación Profesional. Responsable de cuatro de los cinco planes de Formación Profesional aprobados por el Gobierno Vasco (1997, 2004, 2014, 2017). Redactor de la Agenda Estratégica de Formación Profesional del País Vasco (2013). Miembro del Consejo Gral de Formación Profesional. Vocal Titular en el Consejo de Administración Lanbide

Julián Florez Esnal

Dr. Ingeniero Industrial (PhD, Univ. of Manchester Institute of Science and Technology, UMIST, Manchester, Inglaterra) y Catedrático de Universidad en Ingeniería de Sistemas y Automática en TECNUN, Esc. Sup. Ing. Industriales de la Universidad de Navarra. Tiene una experiencia docente de más de 30 años en las Áreas de Ingeniería de Sistemas y Automática. Ha participado en múltiples proyectos de investigación aplicada en la industria. Ha dirigido 25 Tesis Doctorales, posee 10 patentes internacionales en electrónica industrial y automática y ha publicado más de un centenar de artículos científicos en las temáticas de: Ingeniería de Control, Robótica, Instrumentación Industrial, Procesamiento de señal y Telecomunicaciones. Director General e Investigador Principal del Centro de Investigación Aplicada Vicomtech (www.vicomtech.org) integrado por más de 150 profesionales especializados en la investigación y desarrollo de tecnologías de Inteligencia Artificial aplicada a la Industria.

Gustavo Laskurain

Jesus Mari Mujika Arakistain

Bidetik Fundazioa

Jokin Perona Lertxundi

Miguel Angel Ugartemendia Unanue

AEG Ikastetxea

Registration fees

Face-to-faceUntil 27-07-2022
0 EUR
Live onlineUntil 27-07-2022
0 EUR

Venue

Miramar Palace

Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián

Gipuzkoa

43.3148927,-1.9985911999999644

Miramar Palace

Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián

Gipuzkoa

Sustainable development goals

Agenda 2030 is the new international development agenda approved in September 2015 by the United Nations. This agenda aims to be an instrument to favour sustainable human development all over the planet, and its main pillars are the eradication of poverty, a reduction in equality and vulnerability and fostering sustainability. It is a unique opportunity to transform the world up to 2030 and guarantee human rights for all.

Sustainable development goals

4 - Quality education

Guarantee quality education that is inclusive and equitable and foster opportunities for lifelong learning for everyone. Key issues: free-of-charge, equitable and quality education, access to higher education and training on an equal basis, education for sustainable development, suitable education centres for persons with disabilities, and safe, non-violent and efficient learning environments.

More information
4. Quality education