Education
Programazio didaktikoak eta defentsa lantzeko orientabideak

Programazio didaktikoak eta defentsa lantzeko orientabideak

21.Feb - 30. Apr, 2022 Cod. @9-22

Description

Este Curso tiene homologación del Dpto. de Educación del Gobierno Vasco para el profesorado no universitario (cód. homologación 2168170044) así como homologación del Departamento de Educación del Gobierno de Navarra como formación permanente para profesorado.

Ikastaro honetan, ikasleen errealitatetik abiatuta Haur Hezkuntza, Lehen Hezkunta, Bigarren Hezkuntza zein Lanbide Heziketako araudian oinarritzen diren programazio didaktikoen gakoak eta aplikazioa landuko dira metodologia aktiboak txertatuz (PBL, erronkak, STEAM, arazoak, ETHAZI).  Hortaz gain, komunikazioa ere jorratuko  da, ahozko defentsa baten aurrean baliabideak eskuratzeko.

Metodologiari dagokionez, ikaslearen autonomia eta partehartzea sustatuko da. Irakaskuntza ikaskuntza esanguratsuan oinarrituz.

Bakoitzaren errealitatetik abiatuta, programazio didaktiko baten gakoak bereiziko ditu ikasleak.

Zereginak euskaraz, gazteleraz edo ingelesez bidali daitezke.

Read more

Objectives

Programazioaren zein unitate didaktikoaren gakoak identifikatzea eta norberaren programaziorako orientabideak jasotzea oposaketei begira batez ere.

Activity directed to

  • University student
  • Students not from university
  • Teachers

Methodology

Ikastaro honetan, ikasleen errealitatetik abiatuta Haur Hezkuntza, Lehen Hezkunta, Bigarren Hezkuntza zein Lanbide Heziketako araudian oinarritzen diren programazio didaktikoen gakoak eta aplikazioa landuko dira metodologia aktiboak txertatuz (PBL, erronkak, STEAM, arazoak, ETHAZI). Hortaz gain, komunikazioa ere jorratzen da, ahozko defentsa baten aurrean baliabideak eskuratzeko. Metodologiari dagokionez, ikaslearen autonomia eta partehartzea sustatuko da. Irakaskuntza ikaskuntza esanguratsuan oinarrituz. Bakoitzaren errealitatetik abiatuta, programazio didaktiko baten gakoak bereiziko ditu ikasleak. Foroetan parte hartzea: %10 Zereginak %90 • Ikastaroa gainditzeko %50 batzen duten eginkizunak gainditu beharko dira.

Read more

Contributors

  • Eusko Jaurlaritza - Hezkuntza Saila

Program

21-02-2022 / 04-03-2022

Justifikazioa, testuingurua eta marko juridikoa

Atal honetan programazioaren lehenengo zatia azalduko da. Horrez gain ikastetxearen testuinguruak duen garrantziari buruz hausnartuko dute ikasleak. Heziberri 2020n oinarritutako programazioaren gakoak landuko dira. Gaia amaitzean ikasleak programazioaren atal bat aurkeztuko du.

05-03-2022 / 20-03-2022

Konpetentziak, helburuak eta edukiak

Marko juridikotik abiatuta, gai honetan oinarrizko zein diziplinako konpetentziak landuko dira. Bide batez, bakoitzaren gaiari lotuta, helburuak formulatzen ikasiko dugu. Gaia amaitzean ikasleak programazioaren atal bat aurkeztuko du.

21-03-2022 / 24-04-2022

Unitate didaktikoak eta defentsa

Atal honi buruzko gakoak landuko dira eta gaia amaitzean ikasleak UD bat landuta aurkeztuko du.

Directors

Virginia Lacarra Escorza

Cebanc, Irakaslea

Speakers

Virginia Lacarra Escorza

Cebanc, Irakaslea

Registration fees

RegistrationUntil 23-02-2022
212,00 EUR
180,00 EUR
180,00 EUR
148,00 EUR
180,00 EUR
180,00 EUR

Sustainable development goals

Agenda 2030 is the new international development agenda approved in September 2015 by the United Nations. This agenda aims to be an instrument to favour sustainable human development all over the planet, and its main pillars are the eradication of poverty, a reduction in equality and vulnerability and fostering sustainability. It is a unique opportunity to transform the world up to 2030 and guarantee human rights for all.

Sustainable development goals

4 - Quality education

Guarantee quality education that is inclusive and equitable and foster opportunities for lifelong learning for everyone. Key issues: free-of-charge, equitable and quality education, access to higher education and training on an equal basis, education for sustainable development, suitable education centres for persons with disabilities, and safe, non-violent and efficient learning environments.

More information
4. Quality education